Gå til innhold

livredd utkledd mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 4 år som er livredd for utkledde mennesker. Type løve på leos lekeland bamser osv. Jeg har fortalt henne at deg bare er mennesker som kler seg ut men hun får hysterisk angstanfall av det. Er vi på kjøpesenter og det plutselig dukker opp en utkledd bamse blir hun kritthvit og hylgråter.

Nå er hun bedt i bursdag på lekeland men nekter å gå da det er løve der. Synes det er så trist at hun skal gå glipp av en bursdag fordi hun er redd. Forrige gang tok jeg henne med ut når dyret på lekeland kom men det hjalp ikke.

Hvordan skal vi overkomme frykten?

Anonymous poster hash: 4c107...e3d

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Det er en fase. ..går over av seg selv. Er vel ikke en veldig stor utfordring i hverdagen? Ikke hver uke dere møter på disse utkledd menneskene?

Skrevet

Nei er jo ikke hver dag. Men er så trist at hun nekter å gå i bursdag pga dette. Så derfor jeg håpet å kunne få råd så vi kunne gå i bursdagen 😊

Skrevet

Har ikke no råd, men vil bare si at gutten min på 6,5 er fortsatt sånn. Hylskriker ikke lenger da, men går laaaange omveier og gjemmer seg om han ser sånne utkledde mennesker. Men julenissen er helt ok:)

Anonymous poster hash: 9505a...2c4

Skrevet

For å være ærlig synes jeg sånne utkledde folk er dritskumle selv jeg...

Anonymous poster hash: 250f9...313
Skrevet

Datteren min var også sånn. Gikk over når hun var rundt 8 år. Hvis det var utkledde mennesker i bursdagsselskap måtte jeg bli med i selskapet. Gikk over av seg selv.

Anonymous poster hash: 236d2...52a

Skrevet

Takk for svar. Går nok over etterhvert og jun blånekter nå å gå i bursdagen neste uke selv om jeg har lovet å Være der hele tiden. Så må bare respektere hennes valg selv om jeg synes det er trist at 5 minutter med utkledd løve skal ødelegge for henne.

Skrevet

1 bursdag fra eller til

Tror ikke det er verdens undergang

Ja utkledde folk er skumle

Anonymous poster hash: 8b3a1...b70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...