Gå til innhold

Vaskehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vaskehjelp hjemme, hender det at hun tar med seg venninder eller liknende som hjelper til?

Jeg er ikke så veldig komfortabel med at hun jeg har tar med seg en venninde, når jeg ikke kjenner vedkommende.

Jeg er redd for huset mitt.

Og denne venninden hun hadde med i dag, hun la igjen en tygget tyggegummi på vasken, og hun la et par tights på gulvet, som hun hadde tatt seg, som var blod på. Discusting!

Jeg var tilfedig hjemme i dag, fordi jeg er syk.

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til henne. Jeg syns det er respektløst. Jeg betaler henne over 200 pr time, og hun har vært hos meg i mange år.

Men nå begynner jeg å bli utrygg. Jeg kjenner ikke disse vennene hennes.

Skal sies at de er Polske. Snakker lite norsk.

Anonymous poster hash: 1f17e...136

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter venninne!!

Det der er ikke akseptabelt. Jeg hadde sagt opp vaskedama i dag!! At hun tar ned denne venninnen som garantert snoker i skapene.

Jeg tar ikke ned min venninne på jobb!

Anonymous poster hash: 1d8a1...b8f

Skrevet

Dere som har vaskehjelp hjemme, hender det at hun tar med seg venninder eller liknende som hjelper til?

Jeg er ikke så veldig komfortabel med at hun jeg har tar med seg en venninde, når jeg ikke kjenner vedkommende.

Jeg er redd for huset mitt.

Og denne venninden hun hadde med i dag, hun la igjen en tygget tyggegummi på vasken, og hun la et par tights på gulvet, som hun hadde tatt seg, som var blod på. Discusting!

Jeg var tilfedig hjemme i dag, fordi jeg er syk.

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til henne. Jeg syns det er respektløst. Jeg betaler henne over 200 pr time, og hun har vært hos meg i mange år.

Men nå begynner jeg å bli utrygg. Jeg kjenner ikke disse vennene hennes.

Skal sies at de er Polske. Snakker lite norsk.

Anonymous poster hash: 1f17e...136

I tilfelle du vil endre vaskedamen så her er jeg.  :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...