Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Jeg er 24 år, og har ikke vært syk siden 8. Klassen! Det er rundt 10 år siden. Hverken spysjuka eller influensa har bitt på, selv om hele huset har vært nede for telling. Nå har vi nylig hatt en omgang spysjuka i hus, både mann og barn, men jeg merker ingen tegn tip sykdom. Det har jeg ikke gjort de tidligere gangene heller. Når var dere syk sist? Anonymous poster hash: 8b192...7f4
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Jeg blir lett syk, men etter at jeg begynte å ta influensavaksinen for 5? år siden så har jeg ikke vært syk en eneste dag. Om det er vaksinen vet jeg jo ikke, men tar den i alle fall hver høst. Anonymous poster hash: 083d7...f52
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Jeg er syk hele tiden...... Kraftig forkjølelse januar, forkjølelse nå, forkjølelse i jula osv Anonymous poster hash: af0e7...bcc
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Jeg er veldig sjelden syk Selv etter at jeg fikk barn. Har hatt barn i 6 år nå og siden da har jeg vært syk 1 1/2 dag,(noen timer med omgangssyke og en dag med bare feber). Går gjerne et par år mellom hver gang jeg er forkjølet, og da varer den et par dager. Spysyken hadde jeg ikke hatt på 25 år når jeg hadde den her for et par år siden Så jeg har nok veldig godt immunforsvar. Og jeg gjør ingenting spesielt for å holde meg så frisk, så spørs om det er genetisk(fra farssiden min, der ble de heller aldri syke) Ungene har nok arvet meg, for de er veldig lite syke de også. Den som er mest syk her i huset er mannen, Han har nok ikke fullt så gode gener Anonymous poster hash: d4617...f40
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har hangla siden påske med noen forkjølelser og vonde halser sånn til og fra. Nå for noen uker siden fikk jeg halsbetennelse og antibiotika, og jeg har aldri følt meg så frisk noen gang! Så den hjalp for noe. Kroppen har nok hatt litt for mye å bale med. Har hatt feber og omgangssyken også det siste året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå