Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Skal på 2 gangs intervju.skal også på et annet intervju.er det vanlig at arb, giver vil skrive kontrakt på 2 gangs intervju, og hvordan skal man isåfall..om det skjer...få sagt drt på en pen måte at man skal på et intervju til.. dilemma.. har lyst på begge jobbene.men det går jo ikke; ) Anonymous poster hash: a9e28...945
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Nei, det er ikke vanlig at man skriver kontakt under 2. gangs intervju. Du konkurrerer fremdeles med minst en til. Så vil de bestemme seg etter intervjuet. Anonymous poster hash: 491f0...3d1
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har aldri skrevet kontrakt i/på slutten av et intervju. Du skal jo først bli tilbudt stillingen, og siden det fremdeles er minst en kandidat til du konkurrerer mot, tar det litt tid. Så skal du vel ha litt tid på deg til å vurdere om du vil ha stillingen. Dvs et brev med kontrakt som må returneres innen en viss dato. Er ikke det vanlig? Du skal vel ha mulighet til å forhandle lønn og andre betingelser også, kanskje. For all del ikke si at du skal i intervju hos noen andre! Da skjønner de at du ikke er 100% interessert i deres stilling og gidder ikke bruke mer tid på deg. (Om ikke du er så fantastisk at de ikke vil la deg gå...) Anonymous poster hash: a77e0...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå