Gå til innhold

garanti på brystproteser etter amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.tok innlegg for ca 3 år siden.skulle på det tidspunktet ikke ha flere barn.men ting kan forandre seg.på siden til klinikken står det 5 års garanti og hvis man velger å ville fjerne de innen 5 år er det kostnadsfritt.gjelder dette også for å legge inn litt større innlegg hvis brystene har forandret seg veldig? Ble anbefalt å amme..og nå henger de og er lite liv i det..noen i samme båt?

Anonymous poster hash: d229c...0e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok ikke oppgradert kostnadsfritt. Men ring klinikken du.

Anonymous poster hash: ceb44...0a7

Skrevet

Jeg tviler på at amming går under den garantien

Anonymous poster hash: 26175...725

Skrevet

Garantien gjelder kun om du må bytte protese pga kapseldannelse. Heng og mindre fylde eller andre endringer pga graviditet/amming eller av andre årsaker dekkes ikke av garantien.

Skrevet

Hmm synes d er rart at legene anbefaler amming da..mine er skikkelig heng på nå.. kjedelig..men men..

Skrevet

Hmm synes d er rart at legene anbefaler amming da..mine er skikkelig heng på nå.. kjedelig..men men..

Du vet, legene har ikke utseende som førsteprioritet, men helse. Så de anbefaler amming fordi det er bra for barnet, mindre bra for puppene, men det er sånn det er;)

Anonymous poster hash: ceb44...0a7

Skrevet

Kjempe rart altså! Amming er best for babyen, bra for mor med tanke på vektnedgang etter graviditet. Og amming er ikke det eneste som påvirker brystene etter en graviditet. 

En lege som ikke anbefaler amming med tanke på det estetiske er ingen skikkelig lege. 

Anonymous poster hash: 01e5d...ec6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...