Gå til innhold

Fødsel mulig på gang - en mnd til termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nr fire så burde vel ha vist, men forrige fødsel startet med at slimproppen gikk, 5 timer etter var fødsel over, gikk noen timer før riene startet.

Nå har slimproppen gått, har hatt mye sterke og vonde kynnere lenge, ikke så mye i dag, men føler det er noe på gang.

Men det er vel ikke noe problem for barnet å komme nå i forhold til utvikling?

Har og ei lita utfordring, for vet jo ikke om det er noe, og mannen reiser til utlandet i dag, eller dvs starter reise, frem i morgen.

Kan jo ikke holde han hjem om det bare er innbilling, og han skal komme hjem om to uker pga fødsel.

Farsken som jeg hater å være usikker.

Anonymous poster hash: ecbc6...287

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, uten rier så er det vanskelig å si. Jeg har opplevd at slimproppen har gått, uten at det ble fødsel og jeg har opplevd at slimproppen gikk og 10 timer senere startet riene. Som pokker at mannen din skal på tur når det er så usikkert! Kanskje du bør ta kontakt med jm for en sjekk før han drar så hun kan avgjøre om det er noe på gang?

Anonymous poster hash: 80f5d...3bd

Skrevet

Tror ikke det skal være noe problem om ungen kommer nå... De redder jonunger født i uke 24

Anonymous poster hash: a2953...ae0

Skrevet

Babyen klarer seg helt fint. Den trenger sannsynligvis ikke noe ekstra hjelp engang :-) Dersom slimproppen har gått, ville min mann blitt bedt om å holde seg hjemme...

Hos meg startet første fødsel med voldsom vannavgang. Så aldri noe slimpropp. Ved andre fødsel gikk slimproppen ca fem dager før fødsel.

Skal han noe viktig i utlandet da?

Anonymous poster hash: 152e3...1ab

Skrevet

Om barnet kommer nå, er det ingen krise. I forhold til reising og mannen, kan du jo ringe opp på føden og spørre om du kan få en sjekk. Kanskje du blir litt klokere da. Slimproppen kan jo gå uker før fødsel.

Skrevet

Babyen klarer seg helt fint. Den trenger sannsynligvis ikke noe ekstra hjelp engang :-) Dersom slimproppen har gått, ville min mann blitt bedt om å holde seg hjemme...

Hos meg startet første fødsel med voldsom vannavgang. Så aldri noe slimpropp. Ved andre fødsel gikk slimproppen ca fem dager før fødsel.

Skal han noe viktig i utlandet da?

Anonymous poster hash: 152e3...1ab

Han jobber i utlandet, så er ikke bare å si at han må være hjemme, han har ordnet fri etter to uker, vi har ikke mulighet til at han skal være hjemme i "tilfelle", for får ikke lønn for det.

Anonymous poster hash: ecbc6...287

Skrevet

Jeg ville tatt turen til jordmor eller føden for en sjekk. Det kan i hvert fall gi en pekepinn på hvordan ting ligger an, selv om ting kan skje uhyrlig fort når det først setter i gang. 

Anonymous poster hash: 3d06a...f7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...