Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Der har du selve definisjonen på harry kvinnfolk, slik de poserer med sneipen i kjeften... Anonymous poster hash: 0da63...da2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Jepp, bare reklamen var nok for meg. Teit. Nesten litt sånn Morgan og Ola Conny konsept 😜 Anonymous poster hash: ef5e4...7cb
MarianeA Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Jeg synes det var et fint og underholdene program. Mer å se på enn visse andre program som bare fokuserer på utseende. Tøffe jenter
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Nei, ikke tøffe, bare blodharry. Anonymous poster hash: bd72b...59c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Jeg liker dem. De har er tenåringsopprør sterkere enn de fleste, men vi trenger fler slike jenter som ikke gjør akkurat som alle andre. Anonymous poster hash: 0a4e2...110
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Vel. Det er flere mannfolkblad som har villet ha de lettkledd på forsiden så de er åpenbart deilige også. Anonymous poster hash: 22b49...caf
Gjest Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 Bedre å se på de, enn hjernedøde programmet på tv kl 21.30!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 De er jo tøffe på en måte. Men dumme som hoppet ut av ungdomsskolen ... Den vil svi om noen år, hvis den ikke gjør det allerede. Hvor hentet de penger før tv norge kom? Og den poseringen med sneipen er harry, altfor oppstilt! Er forsåvidt mange flere tøffe jenter som fortjener eget tvshow! Villmarksjenta eller Tonje Blomseth Anonymous poster hash: 6d8ea...9fe
Hjertefru Skrevet 10. mars 2015 #9 Skrevet 10. mars 2015 Enig. De er harry, på en deilig befriende måte. Liker dem! Tror det er mange menn som kunne tenkt seg en jaktttur med dem.....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #10 Skrevet 10. mars 2015 Grøss. Får en trailer trash følelse av de begge to. Anonymous poster hash: 17663...5e1
amandine Skrevet 10. mars 2015 #11 Skrevet 10. mars 2015 Men så UTROLIG mye bedre med jakt-jenter enn med Unge Mødre!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #12 Skrevet 10. mars 2015 Jeg synes det var et fint og underholdene program. Mer å se på enn visse andre program som bare fokuserer på utseende. Tøffe jenter "Tøffe" jenter som går rundt og skyter uskyldige dyr bare for morroskyld??????????? Anonymous poster hash: a08ce...efd
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #13 Skrevet 10. mars 2015 Men så UTROLIG mye bedre med jakt-jenter enn med Unge Mødre!Absolutt ikke Anonymous poster hash: a08ce...efd
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #14 Skrevet 10. mars 2015 Men så UTROLIG mye bedre med jakt-jenter enn med Unge Mødre! Eller jakten på den nye supermodellen! Anonymous poster hash: 0a4e2...110
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #15 Skrevet 10. mars 2015 Enig. De er harry, på en deilig befriende måte. Liker dem! Tror det er mange menn som kunne tenkt seg en jaktttur med dem.....Hvor finner du mennene du dater, på en luguber campingplass i Sverige, mellom ølboksen og sneipen? Anonymous poster hash: a08ce...efd
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #16 Skrevet 10. mars 2015 Ingen menn i min nærmeste omgangskrets synes de er deilige hvertfall, men hver sin smak. Jeg synes bare de er superharry, og dumme som brød som har kuttet ut skolen for å fly rundt i skogen. Ikke mer mellom øra enn den gjennomsnittlige blogger..... men de fleste av dem har vel i det minste fullført grunnskolen. Hi Anonymous poster hash: 0da63...da2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #17 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har ikke sett tv-programmet, så jeg er ikke helt kvalifisert til å uttale meg. Men allikevel: Min første tanke var: Go girls! Så utrolig befriende med jenter som kan utvide rammene for hvordan jenter bør te seg. Og om mannfolk liker dem eller ikke er vel fullstendig uinteressant. De følger sin egen vei i livet og ser ut til å bry seg mindre om hva andre synes om det. Anonymous poster hash: f7561...45d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #18 Skrevet 10. mars 2015 Ingen menn i min nærmeste omgangskrets synes de er deilige hvertfall, men hver sin smak. Jeg synes bare de er superharry, og dumme som brød som har kuttet ut skolen for å fly rundt i skogen. Ikke mer mellom øra enn den gjennomsnittlige blogger..... men de fleste av dem har vel i det minste fullført grunnskolen. Hi Anonymous poster hash: 0da63...da2 For du fremstår som særs velutdannet og smart med denne tråden. Kan faktisk lure på om du i det hele tatt har fullført ungdomsskolen. Du sitter i allefall fast drittkasting kulturen som til tider råder der. Anonymous poster hash: 22b49...caf
Mrs. Kaizer Skrevet 10. mars 2015 #19 Skrevet 10. mars 2015 Herlig kontrast til fisefine fotballfrue hvertfall☺
Luksusdyret Skrevet 10. mars 2015 #20 Skrevet 10. mars 2015 Jeg liker dem. De har er tenåringsopprør sterkere enn de fleste, men vi trenger fler slike jenter som ikke gjør akkurat som alle andre. Anonymous poster hash: 0a4e2...110 Jeg liker de også. Et sunt motstykke til hjernedøde rosabloggere som bare kan sminke, drama og klær. Jeg synes det er mer nyttig å kunne jakte og overleve i naturen enn å vite hvilken sminke som passer til hvilken kjole.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #21 Skrevet 10. mars 2015 Jeg synes det er mer nyttig å kunne jakte og overleve i naturen enn å vite hvilken sminke som passer til hvilken kjole. Selvsagt. Men det blir for maskulint igjen, å jakte vilt kledd i militærklær og med sneipen i munnvika. Takk og lov dreier det seg om noen små og yndige tvillinger, så de klarer ikke å se maskuline ut om det er det de prøver på. Tenk hvis de hadde vært storvokste tvillinger, da hadde det nesten vært fælt å se på hvor maskuline de hadde sett ut. Anonymous poster hash: dc6ab...e62
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #22 Skrevet 10. mars 2015 Joda, de er noen friske jenter, men de (og tv-produksjonen) mangler noen etiske antenner i jakt og slakt av dyr. Virker som om underholdningen er å påføre dyrene mest mulig frykt og smerte. Det er bare trist Anonymous poster hash: 4a9dc...80e
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #23 Skrevet 10. mars 2015 Jeg synes det er mer nyttig å kunne jakte og overleve i naturen enn å vite hvilken sminke som passer til hvilken kjole. Selvsagt. Men det blir for maskulint igjen, å jakte vilt kledd i militærklær og med sneipen i munnvika.Takk og lov dreier det seg om noen små og yndige tvillinger, så de klarer ikke å se maskuline ut om det er det de prøver på.Tenk hvis de hadde vært storvokste tvillinger, da hadde det nesten vært fælt å se på hvor maskuline de hadde sett ut. Anonymous poster hash: dc6ab...e62 De er ikke maskuline, de er tøffe. Vi trenger fler tøffe jenter og damer. Anonymous poster hash: 0a4e2...110
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå