Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hva hadde du av symptomer?Jeg har nå hanglet i snart et par uker.Tett nese, hoster, nyser og er tett i bihulene.Dette har blitt noe bedre men nå har jeg tørrhoste hele natta.Jeg får ikke sove, ikke mannen heller.Jeg blir helt utslitt..Hoster kommer BARE på natta..selvfølgelig fra da jeg akkurat og endelig sovner.Dagene blir tunge og lange på jobb da jeg sover dårlig om natta. Anonymous poster hash: 18353...517
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Er også gravid.HI Anonymous poster hash: 18353...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå