Gå til innhold

Kikhoste??Noen som har hatt det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du av symptomer?
Jeg har nå hanglet i snart et par uker.Tett nese, hoster, nyser og er tett i bihulene.
Dette har blitt noe bedre men nå har jeg tørrhoste hele natta.
Jeg får ikke sove, ikke mannen heller.
Jeg blir helt utslitt..
Hoster kommer BARE på natta..selvfølgelig fra da jeg akkurat og endelig sovner.
Dagene blir tunge og lange på jobb da jeg sover dårlig om natta. :( 



Anonymous poster hash: 18353...517
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også gravid.

HI



Anonymous poster hash: 18353...517

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...