Gå til innhold

Biggest looser!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å gå ned 11 kilo på en uke ??? Merkelig

Anonymous poster hash: 4a2a3...7e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det samme. Pluss at dette er elendig tv, kommer ikke til å se flere ganger.

Anonymous poster hash: 0d179...cc2
Skrevet

Jeg så kanskje fem minutter, maken til søppletv er det lenge siden jeg har sett. 

Wannabe personlige trenere som mener at det er kult å skrike til voksne mennesker, yepp... 

Lykke til med seertallene, håper de blir null.

Anonymous poster hash: d7848...82f
Skrevet

Jeg så kanskje fem minutter, maken til søppletv er det lenge siden jeg har sett. 

Wannabe personlige trenere som mener at det er kult å skrike til voksne mennesker, yepp... 

Dårlig tv, men håper jo for deltakernes skyld at de har fått etablert nye, friskere, lettere liv.

Gjest Julia1984
Skrevet

Så tunge, utrente kropper som begynner det hardkjøret?

Ikke veien å gå for å motivere de til å gå ned på sikt.

De burde hatt et opplegg som de lett kan videreføre hjemme...

Skrevet

Det er jo mulig, men hvor sunt det er.., nja.. det er jeg ikke like sikker på.. Har fulgt med på den amerikanske versjonen, og er kjempeimponert over de enorme vekttapene. Får bare håpe de klarer å vedlikeholde den nye livsstilen.

Og som Luten sier, får håpe de får et friskere liv nå! Det er jo det som er viktigst, ikke hva vi måtte mene om programmet..

Men det JEG var mest fascinert av, det var øyebryna til den kvinnelige treneren..hihihi

Anonymous poster hash: f0454...493

Skrevet

Dårlig tv, men håper jo for deltakernes skyld at de har fått etablert nye, friskere, lettere liv.

Selvsagt, men jeg syns det er en forferdelig uting å lage underholdning dette. 

Skrevet

Men det JEG var mest fascinert av, det var øyebryna til den kvinnelige treneren..hihihi

Du også? ;)

Anonymous poster hash: 4f023...697

Skrevet

Kjenner hun ene og wow for en kropp hun har fått.

Skrevet

Du også? ;)

Anonymous poster hash: 4f023...697

De var stygge

Anonymous poster hash: 88933...c0e

Skrevet

Ble lei meg av hvor unge noen av de er.

Anonymous poster hash: 43d25...8db

Skrevet

Synes det var et bra program. Ja, han der Adrian tok litt av første treninga, men han roet seg etter det. Kommer til å følge med :)

Anonymous poster hash: cf7b8...106
Skrevet

Helt likt det amerikanske, og ikke spesielt spennende.

Det er så latterlig fokus på trening. Kostholdet er så mye viktigere, men det er vel ikke spennende nok.

Anonymous poster hash: 5a1a9...546

Skrevet

Det er første uka og da er det mye vann som forsvinner, det veier mye.

Anonymous poster hash: 0890f...56d

Skrevet

Biggest loser*

Anonymous poster hash: e5d06...69c

Skrevet

Syns det er synd at de i den norske versjonen ikke har vett til å lage en litt mer vettug serie enn den amerikanske. Samme skrikinga fra trenerene, samme vinklinga på deltagerene. Jeg syns egentlig det er trist at det lages underholdning av andres ulykke, som det jo er å ha havnet i en sånn situasjon (samme hvor selvforskyldt det er!). Men når det først skal lages underholdning av, syns jeg de bør respektere deltagerne bedre. 

Anonymous poster hash: f3a60...22f
Skrevet

Enda et sånt svar som understryker at dette ikke er "gode" gamle Sug lut satan i toern ;)

Anonymous poster hash: 1b5e0...14c

Skrevet

Syns det er synd at de i den norske versjonen ikke har vett til å lage en litt mer vettug serie enn den amerikanske. Samme skrikinga fra trenerene, samme vinklinga på deltagerene. Jeg syns egentlig det er trist at det lages underholdning av andres ulykke, som det jo er å ha havnet i en sånn situasjon (samme hvor selvforskyldt det er!). Men når det først skal lages underholdning av, syns jeg de bør respektere deltagerne bedre. 

Anonymous poster hash: f3a60...22f

Deltagerne visste jo hva de gikk til. Og det er mye klipp og lim så er nok ikke så ille som det ser ut som for oss tv-seere.

Anonymous poster hash: a6d6d...d20

Skrevet

De 11 kiloene er vel det min onkel kaller skitvekt. 

Biggest loser er min guilty pleasure, men jeg syns det ble "trangt-tv" for alle rommene de er i er så små. Treningssenteret er lite og trangt, huset de bor i er trangt, sofaene er for små. Jeg hadde dødd av klaustrofobi om jeg skulle vært der sammen med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...