Gå til innhold

Plutselig panikk - snart er jeg mamma jo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere klart til den lille ? Og hva pakker dere i fødebagen ? Blir alenemor så vil veldig gjerne ha mest mulig klart og slippe å dra for å handle klær etc til den lille rett etter fødsel..

Anonymous poster hash: b8e29...d17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med en liten en på vei:) I fødebagen er det lurt å pakke gode truser (ikke string),store, behagelige klær og ikke minst bind. De største du finner på butikken. Til lille ville jeg pakket 3 bodyer, strømpebukse, lite teppe, og sparkebukse. Ikke vits å pakke alt for mye. Det blir sikkert ikke brukt likevel. Lykke til med fødsel og baby. Du går en slitsom, fantastisk tid i møte. Gled deg!

Skrevet

Alt er klart, men det er helt surrealistisk. Tror ikke det går opp for meg før jeg får bylten i armene. Kikket på denne før jeg pakket fødebagen http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article735833.ece Ellers har jeg kjøpt 6 bodyer og 3 strømpe bukser i både str 50 og 56, gikk for billig HM. Pluss et par tepper. Da tenker jeg at vi har klær nok de første ukene. Ellers bleier, bind og puppe tilbehør.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: f7d04...021
Skrevet

Hva har du klart da? Ville i alle fall hatt bleier, kluter, salve, et par flasker og mme (hvis du trøbler med amming ), en smokk, min 3 skift, to luer, en ulldress, vogn & pose, soveplass & sengetøy og tepper.

Skrevet

Oiiik, alenemor.. Du klarer det nok, men det blir sinnsykt tøft med nyfødt baby alene! Og alle barseltårene.

Lykke til :)

Du må ha mme liggende. Ellers, tepper, bodyer, sokker, strømpebukser, gensere, bukser, ull er gull, masse bleier og våtservietter/tørre engangskluter, sinksalve, babyolje til badevannet, noe rensegreier til navlen... Og så drar du ut og kjøper resten, om behovet melder seg. Kan forresten være greit med lettvint middag i fryseren. Gikk mye ferdigmat her i begynnelsen...

Anonymous poster hash: aeccf...de2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...