Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Noen som vet eksakt hva BMI grensen er for ivf på riksen? Eller enda bedre, har en link til meg der det står. Anonymous poster hash: 3473e...f7d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Litt usikker, men jeg har bmi på tett oppunder 32 og kom inn. Tror jeg har hørt at grensen er 32, så jeg kan ha vært heldig. link til litt info her: http://www.oslo-universitetssykehus.no/SiteCollectionDocuments/Om%20oss/Avdelinger/Kvinne-%20og%20barneklinikken/Reproduksjon/Velkommen.pdf Om du har mulighet til å gå privat tror jeg ikke det er noen grense på bmi. Men for din egen skyld er det bare å sette igang med vektreduksjon! både du og babyen har godt av det. :-) (Jepp, jeg jobber også med saken!) Anonymous poster hash: fb2b7...b62
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Bare husk at BMI grensen er satt fordi høy BMI reduserer sjansen for å lykkes med IVF. Ikke for å kritisere, bare greit å ha i bakhodet så en ikke blir lurt til å bruke masse penger privat. Anonymous poster hash: eb0b8...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå