Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Bra, dårlig, hvor lenge kan den brukea, stabil, plassmessig? Anonymous poster hash: 79d44...5f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Har ikke hatt smile selv. Men vil råde deg til å se på brio go isteden. En bedre vogn i mine øyne. Smile er jo etterkommeren til sing. En vogn som ikke akkurat var så veldig bra. Smile har store forbedringer. Men er et stykke unna Go både ift trillekomfort og praktiske løsninger. Kan ikke få fullrost Go. Den er genial! Anonymous poster hash: b7bce...1fc
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Jeg elsker den vogna 😃 kjempe stor kurv under , kalesje man kan dra langt ned som skjermer for sol og vind.stabil. Anbefales 😃
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Har ikke hatt smile selv. Men vil råde deg til å se på brio go isteden. En bedre vogn i mine øyne. Smile er jo etterkommeren til sing. En vogn som ikke akkurat var så veldig bra. Smile har store forbedringer. Men er et stykke unna Go både ift trillekomfort og praktiske løsninger. Kan ikke få fullrost Go. Den er genial! Anonymous poster hash: b7bce...1fc Det stemmer ikke! Brio smile er den nyeste vogna til Brio! Anonymous poster hash: baeee...bf6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Vi har den. Godt fornøyd. Brukte bagen til nesten 6 mnd, nå er vi over på sittedelen. God kalesje, god å kjøre, lett å manøvrere, føles ganske liten og nett på tur i byen. Enkel å ta inn og ut av bilen. Regner med vi vil bruke den i mange år. Anonymous poster hash: 59336...8c4
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Har ikke hatt smile selv. Men vil råde deg til å se på brio go isteden. En bedre vogn i mine øyne. Smile er jo etterkommeren til sing. En vogn som ikke akkurat var så veldig bra. Smile har store forbedringer. Men er et stykke unna Go både ift trillekomfort og praktiske løsninger. Kan ikke få fullrost Go. Den er genial! Anonymous poster hash: b7bce...1fc Det stemmer ikke! Brio smile er den nyeste vogna til Brio! Anonymous poster hash: baeee...bf6 ?? Har jeg sagt at noen er nyere enn den? Hva er vesentlig med det? 😜 skjønte ikke helt. Smile er etterkommeren til sing. Det er det eneste jeg har sagt. Go har forresten bedre plass i sportsdelen. Den har større plass i kurven under. Blir liten sammenslått. Jeg personlig liker Go myyye bedre enn smile. Smile bærer litt preg av å være litt billig. Anonymous poster hash: b7bce...1fc
Miamimom Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Jeg elsker den vogna 😃 kjempe stor kurv under , kalesje man kan dra langt ned som skjermer for sol og vind.stabil. Anbefales 😃 Signerer!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Jeg elsker den vogna 😃 kjempe stor kurv under , kalesje man kan dra langt ned som skjermer for sol og vind.stabil. Anbefales 😃 Signerer! Har termin i August, er det en vogn som vil passe bra utovet høst/vinter? HI Anonymous poster hash: 79d44...5f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #9 Skrevet 9. mars 2015 go er den beste jeg har vært borti.Ville sett på den! Fantastisk! Anonymous poster hash: 81b11...01a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #10 Skrevet 10. mars 2015 Smile er den beste vogna jeg har hatt! Jeg er "vogngal" og har hatt en del vogner de siste årene. Kjøpte en smile helt ny og den var utrolig god! God å kjøre, god plass, stor handlekurv, fantastisk kalesje, barnet satt høyt og fint, lett å snu vogna, lett å få inn/ut av bil - herlig vogn! Savner den fortsatt.. Har hatt GO også, og var ikke like fornøyd med den. God å kjøre ja, og håndtaket på den er veldig godt. Men den har mindre kurv, mindre kalejse og barnet sitter lavere. Anonymous poster hash: 0b84e...26c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #11 Skrevet 10. mars 2015 Vi vurderte også den, men de på babyshop (flere butikker) anbefalte den ikke.. De skulle også selge den ut. Men nå er det jo like mange meninger som det er vogner. Det kommer vel an på hva som er viktigst for dere i en vogn. Anonymous poster hash: c9989...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå