Gå til innhold

mann som er avhengig av mobil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er avhengig av mobilen , og sitter med den (internett) hele tiden. Han får ikke gjort noe dagene , rett og slett INGENTING. Har kranglet om dette før og det ble en krangel i kveld. Han kom for å ordne opp før han skulle på jobb i kveld, men med en gang jeg antydet at jeg ville han skulle legge igjen telefonen hjemme for å bevise at han ikke er avhengig, så fikk han det skikkelig travelt med å komme seg ut døren. Tydelig redd for at jeg skulle tvinge han til å droppe hans beste venn. Jeg ropte etter han, men han heiv seg i bilen og fortet seg å kjøre bort. Dette var nesten litt ulikt han. Prøvde å ringe han med en gang ,men da slo han av telefonen. Jeg ble så overrasket og misstenksom at jeg sendte melding om at vist ikke han kom med telefonen så kom jeg aldri til å stole på han igjen. Nå har han uansett fått mulighet til å slette all info telefonen måtte inneholde og det er ikke noe verdt for meg å få se den. Jeg har som regel stolt på han 100% tidligere, men etter denne episoden som jeg følte ble så merkelig så vet jeg innerst inne at tilliten til han nå er ødelagt. Hva kan jeg gjøre nå? Dette er ikke noe som går over til i morgen, sjøl om jeg gjerne skulle ønske det. Hadde dere stolt på han?

Anonymous poster hash: 6b253...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi faen i hele fyren.han er ikke til å stole på

Anonymous poster hash: f68bd...559

Skrevet

Tullete av deg å kreve at han skulle legge igjen mobilen hjemme når han skulle på jobb. Jeg hadde heller krevd at mobilen ikke sitter fastklistret til fingrene hans når han er hjemme. Evt skrudd på lydløs og lagt bort. Skjønner frustrasjonen din om det er sånn at ingen ting av dagens plikter blir gjort pga mobilen. (Vi har problemer med altfor mye skjermtid i vår familie også.) 

Er det sånn at du mistenker han for noe, siden du ikke stoler på ham?

Anonymous poster hash: 69bec...032
Skrevet

Avhengig av mobil, eller bruker han den til kontakt han ønsker å holde hemmelig for deg? Dette må du ta opp med ham saklig og rolig. Fortell at du føler du ikke kan stole på ham. Så må dere finne ut av det sammen.

Skrevet

Jeg skjønner godt han kjørte av gårde i full fres - det ville jeg å gjort! Og jeg har ingenting å skjule.

En annen ting er å sitte limt til den når han er hjemme. Her måtte jeg innføre "telefontid". Er det telefoner som MÅ taes (eller meldinger som MÅ leses og svares på), så er det noe annet, men å sitte på internett, spille etc., så er det nå tidspunkter han kan gjøre dette på. Det er BARNETV-TID! 17.30-18.30. Og så får han sitte på den etter vi har lagt oss, så lenge han vil, så lenge det ikke forstyrrer min nattesøvn. Det innebærer at han gjør sin del her hjemme, han får ikke komme i seng før ting er unnagjort. Enkelt og greit. Denne regelen gjelder oss begge, da jeg også er glad i å surfe litt fra tid til annen (jeg er IKKE limt til tlf, men restriksjonene skal gå utover oss begge uansett).

Hva han gjør på jobb med tlf, bryr jeg meg ingenting om. Regner med arbeidsplassen ville reagert om han satt med nesen i den hele dagen. 

Hvorfor skulle du ta den fra ham da han skulle på jobb uansett? Er det ikke ok å ha mulighet til å nå ham om det skulle være noe, eller omvendt? Om han skulle krasjet ol? 

Anonymous poster hash: 19971...0fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...