Gå til innhold

Noen som vet hva dette betyr???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brev i dag 

Bekreftelse på mottatt henvisning

Barne- og familietjenesten Stedsnavn bekrefter herved å ha mottatt henvisning den Dato.

Dere vil bli kontaktet ved oppstart i saken

signert inntaksteam

Noen som vet hva dette betyr? Har hatt en sak tidligere, fikk beskjed for et par mnd siden at den var henlagt. Lege og barnehage er ikke bekymret.

Anonymous poster hash: 016ea...b5c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr at noen har henvist dere ( som i søkt hjelp for dere) av en eller annen grunn.

Kan være hjelpetiltak av et eller annet salg kanskje?

Men er du usikker så ring å spør.

Hadde det vært en bekymrings sak hadde de skrevet dette I et brev til dere mener jeg.

Anonymous poster hash: b4f15...5e1

Skrevet

Vet ikke om noen som sku bedt om hjelp for oss. Forrige sak ble henlagt uten tilbud om hjelp. 

For sent å ringe nå, hadde vært fint å finne ut hva det er så jeg kan sove i natt

HI

Skrevet

Den forrige saken dere hadde....Var det noe spesielt da? Har barnet spesielle behov feks?

For å få en henvisning så burde dere ha vært en eller annen plass av en eller annen grunn først. Rart du ikke ble informert om det da.

Men siden ddet står henvisning ville jeg ikke vært så bekymret. Hadde heller hatt store problemer mmed å sove hvis det kom et brev om bekymringsmld med oppmøte der og der uten mer info om hvorfor. Så tror nok du kan sove godt i natt. Hvis du gjenga hele brevet i starten her så tolker ikke jeg det negativt.

Lykke til da:-)

Anonymous poster hash: b4f15...5e1

Skrevet

Fra PPT?

Anonymous poster hash: 52d6a...b23
Skrevet

Forrige sak var en menge bullshit fra forståsegpåere. Ikke noe spesielle behov eller noe.

Er nok ikke PPT, med mindre de er inne på småbarnsavelding i bhg. Uansett trudde jeg offentlige instanser ska prate med foreldrene med mindre man mistenker alvorlige ting?

#4 takk for oppmuntring. 

Skrevet

dytt

Skrevet

Viste seg at de har ombestemt seg eller løyet til meg i januar. Saken er ikke henlagt.Åssen i helvete er det å leke med mors psyke til barnets beste?!?!?!?!

HI

Skrevet

• Er det virkelig mulig. Vi var heldige der, de sa saken var henlagt, jeg trodde ikke på dem så jeg krevde dette skriftelig. ALT skal være skriftlig. Vi fikk det.
  • Jeg er tvilsom med dems tanker om barns beste, da bør de i hvert fall ikke drive slik å 'leke' med folk. Blir irritert kjenner jeg på dine vegne. :/

Får ikke sagt annet enn masse lykke til, håper virkelig det ordner seg :)

Anonymous poster hash: b3d93...3b1

Skrevet

Viste seg at de har ombestemt seg eller løyet til meg i januar. Saken er ikke henlagt.Åssen i helvete er det å leke med mors psyke til barnets beste?!?!?!?!

HI

Det går nok bra. Du skrev i et annet innlegg at det bare var "en mengde bullshit," så da klarer du vel å overbevise dem om at alt er bra? 

Men et godt tips: legg ned tonen ett hakk. Du virker aggressiv. Det hjelper neppe. Vær samarbeidsvillig. Lytt. Og be om alt skriftlig! 

Anonymous poster hash: a0e04...e39

Skrevet

Jeg ble lovet bekreftelse skriftlig. Har ikke fått den, ei heller andre papirer jeg har etterspurt flere ganger. Hele saken har vært et jævla rot.

Jeg er sint på de. Men jeg tar det ut andre steder ;) Ikke at å legge meg flat har vært til større hjelp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...