Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Jeg vil ha kule dongeribukser til min mann, men det er ikke lett å få han på shopping. Og ikke lettere å finne bukser med litt kule detaljer i str 40-42. Dressmann har sjelden noe tøft, stortsett bare vanlige. Ja, han er ung nok til å ha en kul bukse om noen måtte lure på det Anonymous poster hash: d5a67...12a
Hønemor30 Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Finnes masse fine bukser i den str. Jeg kjøpte to tøffe bukser på dressmann for en kompis. De hadde noen kule der. Han har og bukser fra boys of e. Rock demin og fler andre butikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå