Gå til innhold

Dere med litt store menn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha kule dongeribukser til min mann, men det er ikke lett å få han på shopping. Og ikke lettere å finne bukser med litt kule detaljer i str 40-42.

 

Dressmann har sjelden noe tøft, stortsett bare vanlige.

 

Ja, han er ung nok til å ha en kul bukse om noen måtte lure på det :)

 

 

Anonymous poster hash: d5a67...12a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes masse fine bukser i den str. Jeg kjøpte to tøffe bukser på dressmann for en kompis. De hadde noen kule der. Han har og bukser fra boys of e. Rock demin og fler andre butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...