Gå til innhold

Hvordan ble du fridd til/eller hvordan fridde du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 2cfb3...4b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Vi skal ikke bare gifte oss da?

- OK.

Skikkelig romantisk :P Vi drev og diskuterte samboeravtale, men det ble litt mye styr. Dette var i forbindelse med at vi kjøpte leilighet sammen.

Anonymous poster hash: dad2e...eb7

Skrevet

Vi kjøpte hus sammen og snakket om hvordan det var greiest å gjøre med tanke på forsikringer, arv, testamente osv og ble enige om at det lureste var å gifte seg. Så vi reiste på ferie til utlandet og kom hjem som gift. Hadde en fantastisk 14 dagers tur, veldig romantisk, og ringte hjem til foreldre og søsken for å fortelle om begivenheten når ringen satt på fingeren og vi hadde gitt hverandre vårt ja :)

Veldig fornøyd med den løsningen. Ett år senere fikk vi vårt første barn, og nå har vi snart 15 års bryllupsdag  :hjerte:

Anonymous poster hash: 44a8d...0b2
Skrevet

Fridde til ham over en bedre middag skuddårsaften.

-Vil du gifte deg med meg?

-Ja, når da?

-Nja, i mai, kanskje, det passer vel bra? Mange fridager da.

-Ok, da gjør vi det.

Anonymous poster hash: 9418f...34e

Skrevet

Vi ble enige om å gifte oss når vi hadde lagt oss etter en tur på byen... Han gikk ned på kne med roser når han hadde funnet dato og bestilt kirke :)

Anonymous poster hash: 0aef4...229

Skrevet

Fridde over mail, etter samtale med banken i forbindelse med huskjøp.

Anonymous poster hash: 48706...60e

Skrevet

- Vi skal ikke bare gifte oss da?

- OK.

Skikkelig romantisk :P Vi drev og diskuterte samboeravtale, men det ble litt mye styr. Dette var i forbindelse med at vi kjøpte leilighet sammen.

Anonymous poster hash: dad2e...eb7

Som her det... "vi kan vel like godt gifte oss?" Jeg svarte "ok"

Anonymous poster hash: d9815...356

Skrevet

Vi ble også enige om å gifte oss. Frieri er såååå kleint!

Anonymous poster hash: 5591e...c5d

Skrevet

Han laget Middag og dessert. Gikk ned på kne og fridde hjemme i stua :) hadde verdens fineste ring med den største diamanten jeg har sett

Anonymous poster hash: e7c70...796

Skrevet

Fridde til meg på restaurant m en billig ring, men det er den fineste ringen jeg har fordi jeg vet hva den betyr ❤️ Romantisk var det også 😉

Anonymous poster hash: 9da12...8de

Skrevet

I sofaen liggende oppå meg :) Kom veldig overraskende, så for meg kunne det ikke vert mer romantisk. Giftet oss to mnd. senere.

Anonymous poster hash: ef3b1...89c
Skrevet

han fridde mens vi spiste kina mat ut av papp bokser i sofan, jeg hadde bh & joggebukse på meg... vi hadde fått ringen jeg skulle få i bursdagsgave i posten tidligere den dagen & planen var at det ikke skulle bli en forlovelses ring men han spurte bare "vil du gifte deg med meg?" å jeg ble så glad å overaska at jeg nesten ikke klarte å svare. ringen er ikke en dyr sak. kostet under 2000 kr, antikk gull med en aqua marine sten & 2 bitte små diamanter. stammer fra et "estate sale" i texas. fant den på nettet helt tilfeldig & ble helt forelsket i historien bak. billigste gaven han har kjøpt til meg men jeg elsker den! den lille ringen betyr så mye for meg & jeg gleder meg til å matche den med gifte ringen vi har bestillt til. 

Anonymous poster hash: 4be49...70d
Skrevet

Han tok meg med til den store hagen der vi er i ferd med å kjøpe oss hustomt. Midt på sommeren, varmt og flott, blomster, trær og fuglesang.

Vi hadde femårs-dag, og han hadde vært rar hele dagen. Gikk ned på kne og lurte på om jeg ville dele resten av livet med ham, "her, hvor vi skal bo".

Han tok frem en fantastisk ring han hadde tegnet selv (fått laget av en gullsmed). Ringen inneholdt blant annet diamanter som hadde tilhørt gifteringen til moren hans (som er død nå). Jeg ble veldig rørt.

Anonymous poster hash: b9de2...efb

Skrevet

Han fridde på en fjelltopp. Jeg var så sliten at jeg sa ja i forfjamselsen ;-) Har vært gift i snart tre år!

Anonymous poster hash: dcdff...058

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...