Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Har termin 14 August, er ikke så interessert i emmaljunga da jeg synes den er ganske stor og tung. Anonymous poster hash: 04d24...62c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Har ingen spesifikk vogn å anbefale, venter selv første i August. Men det jeg vil anbefale er å gå for en vogn med god plass i bagen, siden det skal være plass til både en voksende baby med klær på, og lammeullspose e.l. og dyne på vinterstiden som kommer kjapt etter august. Synes disse nymotensvognene ala Stokke o.l. som skal være så lette å trille osv har svært små bag'er, uten plass til noe som helst, og virker som bortkastede penger. Anonymous poster hash: a4634...5e3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 En vogn med vendbar sportsdel Anonymous poster hash: 77dea...78f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Har ingen spesifikk vogn å anbefale, venter selv første i August. Men det jeg vil anbefale er å gå for en vogn med god plass i bagen, siden det skal være plass til både en voksende baby med klær på, og lammeullspose e.l. og dyne på vinterstiden som kommer kjapt etter august. Synes disse nymotensvognene ala Stokke o.l. som skal være så lette å trille osv har svært små bag'er, uten plass til noe som helst, og virker som bortkastede penger. Anonymous poster hash: a4634...5e3 Har du sett deg ut en vogn du synes passet eller? Anonymous poster hash: 04d24...62c
ØnskerSpire Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Vi har tfk med multi x baggen. Veldig fornøyd med den. Lille er født i slutten av juni og har fortsatt greit med plass i baggen. Det er helt genialt at man bare kan vippe hele greia og dra igjen en glidelås for å gjøre den om til "sportsvogn" Vi måtte gitt slipp på baggen i november hvis vi ikke hadde hatt denne, og det synes jeg er for tidlig spesielt om vinteren.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Har ingen spesifikk vogn å anbefale, venter selv første i August. Men det jeg vil anbefale er å gå for en vogn med god plass i bagen, siden det skal være plass til både en voksende baby med klær på, og lammeullspose e.l. og dyne på vinterstiden som kommer kjapt etter august. Synes disse nymotensvognene ala Stokke o.l. som skal være så lette å trille osv har svært små bag'er, uten plass til noe som helst, og virker som bortkastede penger. Anonymous poster hash: a4634...5e3 Har du sett deg ut en vogn du synes passet eller? Anonymous poster hash: 04d24...62c Jeg har kjøpt meg en Simo Classic, stor og god, og i den stilen jeg liker Skulle jeg kjøpt meg en ny vogn hadde jeg nok gått for Silver Cross Sleepover Elegance. Og det blir vel mest sannsynlig den når jeg må bytte til sportsvogn. Anonymous poster hash: a4634...5e3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Liker også Roan Marita Prestige: http://www.kidsandbaby.no/roan/roan-marita-duo-kombi-med-vognpose-og-tilbehor Dog hovedsaklig fordi en kan velge gummihjul, og håndtaket ikke har dette "klikk" systemet som jeg ikke er noen fan av. Anonymous poster hash: a4634...5e3
beibilykke Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Vil absolutt anbefale deg bubmleride indie. Fantastisk vogn helt super å trille lett og tar veldig liten plass i bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå