Gå til innhold

Hvilken vogn anbefaler du? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 14 August, er ikke så interessert i emmaljunga da jeg synes den er ganske stor og tung.

Anonymous poster hash: 04d24...62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen spesifikk vogn å anbefale, venter selv første i August. Men det jeg vil anbefale er å gå for en vogn med god plass i bagen, siden det skal være plass til både en voksende baby med klær på, og lammeullspose e.l. og dyne på vinterstiden som kommer kjapt etter august.

Synes disse nymotensvognene ala Stokke o.l. som skal være så lette å trille osv har svært små bag'er, uten plass til noe som helst, og virker som bortkastede penger.

Anonymous poster hash: a4634...5e3
Skrevet

En vogn med vendbar sportsdel

Anonymous poster hash: 77dea...78f

Skrevet

Har ingen spesifikk vogn å anbefale, venter selv første i August. Men det jeg vil anbefale er å gå for en vogn med god plass i bagen, siden det skal være plass til både en voksende baby med klær på, og lammeullspose e.l. og dyne på vinterstiden som kommer kjapt etter august.

Synes disse nymotensvognene ala Stokke o.l. som skal være så lette å trille osv har svært små bag'er, uten plass til noe som helst, og virker som bortkastede penger.

Har du sett deg ut en vogn du synes passet eller?:)

Skrevet

Vi har tfk med multi x baggen. Veldig fornøyd med den. Lille er født i slutten av juni og har fortsatt greit med plass i baggen. Det er helt genialt at man bare kan vippe hele greia og dra igjen en glidelås for å gjøre den om til "sportsvogn"

Vi måtte gitt slipp på baggen i november hvis vi ikke hadde hatt denne, og det synes jeg er for tidlig spesielt om vinteren.

Skrevet

Har du sett deg ut en vogn du synes passet eller? :)

Jeg har kjøpt meg en Simo Classic, stor og god, og i den stilen jeg liker :)

Skulle jeg kjøpt meg en ny vogn hadde jeg nok gått for Silver Cross Sleepover Elegance. Og det blir vel mest sannsynlig den når jeg må bytte til sportsvogn.

Skrevet

Vil absolutt anbefale deg bubmleride indie. Fantastisk vogn :) helt super å trille :) lett og tar veldig liten plass i bil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...