Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Har kun melk i ene puppen, er det realistisk å kunne fullamme i 4-6 mnd med kun en pupp? Anonymous poster hash: 591dc...19a
bIomstre Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Det kan gå bra. Som så mange andre organer er vi jo utstyrt med en mer enn vi trenger i teorien Jeg greide å fullamme i 3 mnd med minimal produksjon på ene siden. Fra 3-4,5 mnd måtte jeg spe på med mme, men når vi startet på grøt så var jeg selvforsynt igjen. Holdt på til 11 mnd. Man må vel bare prøve (hvis det er det man vil da)? Ammehjelpen har sikkert noen lure tips (som jeg har glemt nå fordi det er 6 år siden), sjekk deres hjemmeside. -Lykke til!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Jada!! Det går helt fint!! Puppen vil produsere melk etter behov, så hvis barnet trenger alle måltid derfra, da ordner kroppen det. Helt i orden! Lykke til og kos deg med amminga!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Får håpe det ikkje bli større en det ikkje ammende brystet. Anonymous poster hash: c1937...da0
E.E.E. Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Ja, det går helt fint! ☺☺ Her kutta minstemann ut høyrepuppen da han var rundt 4 måneder. Venstrepuppen leverte til han var 2 år, hehe. Han begynte med fast føde da han var 6 måneder, men det gikk kjempe sakte, så jeg vil ikke si han spiste ett måltid før han var 8 måneder kansje. Må også si at han var ett matvrak uten like når det gjaldt morsmelk, hehe. 😉😄 Så ja, det går helt fint! ☺☺
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Hi her Takk for gode svar! Har to ulike størrelser på puppene, men DET er minste problemet :-) Anonymous poster hash: 591dc...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå