Gå til innhold

Når introdusere barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en fyr i en mnd nå. Vi funker veldig bra sammen, og jeg har falt fullstendig. Han sier også at han er forelsket i meg.

Greia er at han har en datter på 10 som han har 50 prosent, jeg har min på 7 hele tiden bortsett fra annenhver helg, vi har jo da også per i dag forskjellige helger.

Vi har bestemt oss for å gå rolig frem og vente med å introdusere barna, noe vi begge er enige i. Selv om det da fører til at vi ikke får så mye tid sammen, så er det viktig for begge. Vi bor heldigvis ikke langt unna hverandre så vi kan møtes spontant om det plutselig skulle passe.

Det jeg lurer på er andres erfaring med dette, og når det er naturlig å tenke på å introdusere barna?

Anonymous poster hash: dacad...f44
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville heller ventet litt for lenge enn for snarlig. Ville ventet noen måneder. ..Nå er du nyforelska. Ville ventet minst et halvt år

Anonymous poster hash: 9f88c...bbe

Skrevet

Ville ventet ei lita stund til (kanskje en mnds tid) og introdusert som en venn i første omgang (ingen kyssing og klining foran barna :fy_fy: ), for da får du sett hvordan hele bunten fungerer sammen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...