Gå til innhold

Dele facebookprofil med mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så tåpelig. Kan man ikke få ha egen profil. Kontrollfreaks...

Anonymous poster hash: 1d1eb...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymous poster hash: 478df...ff4

Skrevet

På seg selv kjenner en andre kanskje? Facebook er uansett teit. 

Anonymous poster hash: da9bf...b94
Skrevet

På seg selv kjenner en andre kanskje? Facebook er uansett teit. 

Anonymous poster hash: da9bf...b94

Må bare spørre: Hvorfor er Facebook uansett teit? Samme hvordan man bruker den? Jeg bor i utlandet, og for meg er Facebook et genialt verktøy for å holde kontakt med venner og familie. Jeg opplyser IKKE om at jeg har trent eller poster bilder av middagen min - og det gjør nesten ingenav kontaktene mine heller. 

HI: Hver sin smak. For min del hadde det vært vanskelig å holde kontakt med venninner dersom jeg delte profil med mannen, siden vi ofte skriver om småpersonlige ting. 

Anonymous poster hash: f75f0...f7a

Skrevet

Du er virkelig i slaget i dag? Mer som irriterer deg mens du først er i gang?

Anonymous poster hash: 1d710...2fa

Skrevet

Jeg har også synes det har vært litt "pinlig" med litt perifere venninner som har delt konto med mannen, som jeg ikke kjenner i det hele tatt. Har syntes det har vært vanskelig å kommentere/like og ellers opprettholde en form for kontakt, siden en ikke nødvendigvis vet hvem av dem det er som skriver og som man egentlig da tar kontakt med.

Men sånn ellers hadde jeg ikke reagert eller tenkt over det, om jeg kjente begge parter like godt.

Anonymous poster hash: 6166b...0bd
Skrevet

Fetteren min deler Facebookprofil med dama si. De har begge navnene i ett navn. De skriver daglig kjørlighetsærkleringer til hverandre. Elsker deg xxx, og xxx svarer elsker deg også. Helt merkelig å se på. Ser ikke helt greia.

Anonymous poster hash: 6965d...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...