Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 F.eks Kari alenemamma Nilsen Eller per pappa Nilsen Jeg ser de som har det og er de som er lavstatus personer, navere og sånn Anonymous poster hash: 792ff...f9e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 enig med deg Anonymous poster hash: 882fa...12e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Helt enig. Har merket meg at dette gjerne er de samme som har gått "livets harde skole". Anonymous poster hash: aa3ae...642
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 De blir nok sikkert knust over at du tenker det om dem! Anonymous poster hash: d5597...a21
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Aldri sett eller hørt om. Anonymous poster hash: c3829...1f7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 De blir nok sikkert knust over at du tenker det om dem! Anonymous poster hash: d5597...a21 Om ikke knust, så hadde de nok satt i gang med en lang "tale" som status: "Jeg er sterk, jeg lar meg ikke knekke, dere som snakker stykt om meg kan bare dra til helvete, for jeg vet att jeg er sterk og tåler motgang..." Anonymous poster hash: aa3ae...642
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Det er en del av dere som bør lese og ta til dere den mobbestatusene som går på facebook, siden dere tydeligvis henger der mye. Dere vet virkelig ikke alt om folk, og dere bør holde dere for gode til å se ned på andre, synse og mene, og ikke minst dele og diskutere synsingen på et åpent forum. Lavstatusfolk.. Hva betegner egentlig lavstatus? Folk som ikke er like høyt utdannet som deg? Folk som er uføre? Folk som er hjemmeværende? Jeg har flere på facebook som har utdannelse innen 'livets harde skole' og jeg kjenner noen av de ganske godt. De har virkelig fått kjenne på livets harde sider, og de velger å være åpne om det. Det står det mye større respekt av enn å sitte og himle med øynene bak ryggen på de. Anonymous poster hash: e28e4...8b4
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har et "mellomnavn" på facebook som er en intern spøk mellom mannen og meg. Har verken gått livets harde skole eller får pengene mine fra nav, så det er helt greit om folk tror det
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #9 Skrevet 9. mars 2015 Herremin går det an??? Hva får dere til å henge dere opp i sånn, og hvem er dere som rakker ned på andre på den måten? Synes slike "navn" er koselige jeg, og det kunne ikke falt meg inn å tenke slik om de som har det. Tenker verre om dere som holder på sånn som dette. Anonymous poster hash: ee7e2...8aa
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. mars 2015 #10 Skrevet 9. mars 2015 De blir nok sikkert knust over at du tenker det om dem! Anonymous poster hash: d5597...a21 Om ikke knust, så hadde de nok satt i gang med en lang "tale" som status: "Jeg er sterk, jeg lar meg ikke knekke, dere som snakker stykt om meg kan bare dra til helvete, for jeg vet att jeg er sterk og tåler motgang..." Anonymous poster hash: aa3ae...642 Oh lord, den er så typisk for de som egentlig IKKE er så sterke og tåler motgang. Iallefall er det slik med de som legger ut sånt av mine facebook-venner.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #11 Skrevet 9. mars 2015 Puh, så bra at jeg ikke har et slikt tullenavn. Er tross alt ufør etter nesten 30 år i arb.livet. Og da er jeg en naver, ikke sant? Anonymous poster hash: c4f50...381
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #12 Skrevet 9. mars 2015 Forferdelig. Det er de som legger ut 100 visdomsord om skjebnen, som bare tyder på fullstendig ansvarsfraskrivelse. Anonymous poster hash: b5a95...5c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå