Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Var det vondt å sette inn kateteret? Gruer meg så til det. Anonymous poster hash: 9c9a6...f44
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Nei, det gikk veldig fort og greit. Anonymous poster hash: ce6d1...cbb
Vi4+1!?:-) Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Svei litt men kjente jo ingenting etter spinal bedøvelsen:-) Ikke noe vondt.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Ikke vondt men ubehagelig. etter spinalbedøvelsen ble det borte. Anonymous poster hash: 96658...df0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Om du er veldig engstelig for det kan du be dem sette det inn etter at bedøvelsen er gitt, vet ei som gjorde det. Anonymous poster hash: ce6d1...cbb
Gjest Kira Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Første gang satt de inn på meg etter at jeg hadde fått bedøvelsen. Vet ikke hvorfor de ventet, men har en mistanke om at de kanskje glemte det. Så vet at det er mulig hvis man feks er veldig bekymret eller lignende. Men når det er sagt synes jeg ikke det var noe vondt den andre gangen. Merket veldig lite til det.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Nei det gjør ikke vondt Anonymous poster hash: 89a03...0a4
ms.Pond Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Grudde meg av en eller annen grunn veldig til det. Første gang ba jeg om å få det satt inn etter spinalbedøvelsen var satt, og fikk det. Andre gang fikk jeg det ikke. Men det var mye mindre vondt en forventet. Sved bare litegranne et par sekunder. Det var faktisk så jeg måtte spørre "Er du ferdig alt?" etterpå.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #9 Skrevet 9. mars 2015 Jeg synes mest det var ekkelt etterpå, følte jeg mistet litt kraft til å knipe av strålen en stund etterpå.... Anonymous poster hash: 711e3...4cf
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #10 Skrevet 9. mars 2015 ikkje vondt,men veldig rar følelse..du føler du må så innmari tisse men du får det liksom ikkje til ikkje gru deg,det er det ingen grunn til lykke til med alt,helsing ei med 4 ks Anonymous poster hash: 9c660...1ae
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #11 Skrevet 9. mars 2015 Urinkateter er den minste bekrymringen, ikke vondt. Anonymous poster hash: d7b57...eaf
Preggie Skrevet 9. mars 2015 #12 Skrevet 9. mars 2015 Jeg fridde meg også til det, men syntes ikke det gjorde vondt i det hele tatt! Lykke til med KS!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #13 Skrevet 9. mars 2015 Første gang jeg tok keisersnitt var det et hadtekeisersnitt, og jeg hadde fått epidural før de satte det inn, og merket jo da ingenting. . Andre gang var det planlagt keisersnitt, og da de klargjorde meg holdt jeg på å dø av smerte når de satte inn kateteret. Derfor ba jeg om at de skulle sette det inn etter at jeg hadde fått bedøvelse ved mitt tredje keisersnitt. Ingen problem sa de, og takk Gud for det. Be om at de setter det inn etter bedøvelsesmiddel du. Like greit det, så slipper du også den følelsen av å måtte på do hele tiden. Grusomt det også. Anonymous poster hash: 5c07d...3eb
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #14 Skrevet 9. mars 2015 Tusen takk for svar Da skal jeg be dem sette det inn etter bedøvelsen! HI Anonymous poster hash: 9c9a6...f44
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #15 Skrevet 9. mars 2015 Det var ikke direkte behagelig nei..... Anonymous poster hash: 6b3b5...724
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #16 Skrevet 9. mars 2015 Kan ikke huske noe om det, men alt skjedde i en viss fart da jeg tok ks.(bestemt i 12. etg kl.9. 9.45 var barnet ute i operasjonssal i 2. etg.....) Det jeg husker var de tre bomforsøkene for å sette spinalbedøvelsen. Dette hadde jeg tatt før og det var ikke spes vondt, men når de i sitt hastverk bommet, så var det ganske smertefullt. Anonymous poster hash: 04732...ff5
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #17 Skrevet 9. mars 2015 Det sved litt, men var jo gjort bare på noen sekunder! Å dra ut drenet av magen dagen etter KS derimot... Anonymous poster hash: f9e54...296
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #18 Skrevet 9. mars 2015 Nei, det sved bare bittelitt. Ikke noe å grue seg til. Har fått satt det inn før spinal begge ganger. Anonymous poster hash: 6fb57...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå