Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Er i uke 38, snart 39. Har vonde kynnere ganske ofte, og får pustebesvær når jeg har dem. Kjenner også at hjertet går raskere og at jeg blir varm i ansiktet når det pågår. Vanlig? Hilsen hysterisk førstegangs Anonymous poster hash: 7bd99...345
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Har du høyt blodtrykk? Anonymous poster hash: 2d29e...d99
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Har du høyt blodtrykk? Anonymous poster hash: 2d29e...d99 Nå er det omtrent 2 uker siden jeg var på kontroll sist, men hadde ikke høyt da nei.. Anonymous poster hash: 7bd99...345
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Jeg er i uke 28, andregangs, og jeg har slike kynnere. Jeg har fått beskjed fra fastlegen om at det er helt normalt, men jeg skal høre med jordmor til torsdag. Hun er jo spesialist innenfor området og er i tillegg kvinne, så tror hun har mer peiling enn min mannlige fastlege ang dette. Jeg har derimot vært til flere sjekk på sykehuset (grunnet andre ting da), og alt har vært i orden. Så jeg tror det er helt ufarlig, men du som er så langt på vei, kan vel kanskje dette kalles modningsrier. Dette hadde jeg i to døgn før fødsel med første, men relativt regelmessige kynnere. Hørt at enkelte har sånne modningsrier ei stund før aktiv fødsel, men du skal ikke se bort ifra at du snart er i gang da Anonymous poster hash: e9d93...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå