Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har ikke hatt kontakt med mine svigerforeldre på 5 år pga en konflikt. De sa etter dette at jeg ikke var familie. Mannen har hatt litt kontakt med de pga barna våre,men som han sier,han klarer aldri å tilgi de for årsaken til konflikten. Nå ligger faren hans på det siste. Jeg blir ikke enig med meg selv om jeg skal gå i den forestående begravelsen. Hva mener dere ? Anonymous poster hash: 07664...d12
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Gå ibegravelsen. Bergravelser er tiden for å begrave stridsøksa. Du sier ikke noe om hva konflikten besto seg i. Anonymous poster hash: 4d574...f53
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Det fremstår veldig respektløst om fu dukker opp i en begravelse til noen som tydelig har uttalt at de ikke ønsker seg i livet sitt. Anonymous poster hash: 08e87...678
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Vil ikke si hva konflikten er siden jeg da kan bli gjenkjent. Kan si den var stygg og at de var årsaken. Annen familie ble helt sjokkert at det gikk an,og mannen min er fortsatt preget av dette,men det er foreldrene hans. Jeg derimot har ikke klart å se de engang. Ondskapsfulle mennesker er alt jeg kan si om de. Anonymous poster hash: 07664...d12
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har ikke hatt kontakt med mine svigerforeldre på 5 år pga en konflikt. De sa etter dette at jeg ikke var familie. Mannen har hatt litt kontakt med de pga barna våre,men som han sier,han klarer aldri å tilgi de for årsaken til konflikten. Nå ligger faren hans på det siste. Jeg blir ikke enig med meg selv om jeg skal gå i den forestående begravelsen. Hva mener dere ? Anonymous poster hash: 07664...d12 Jeg tenker at du bør gå i begravelsen om du føler at du kommer til å angre om du ikke gjør det. Men du skylder ingen å gå dit, så om du ikke har lyst, så ikke gå. Anonymous poster hash: 67885...017
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Jeg tror ikke jeg hadde følt at jeg hadde noe der å gjøre. Kanskje hvis det var du som hadde valgt bort dem, og du følte du hadde en (liten) del av skylden for konflikten selv, men ikke sånn som du beskriver situasjonen. Anonymous poster hash: a691d...f40
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Jeg ville ikke gått om jeg var deg. Om du ikke liker han og de andre vet det er en god grunn så hadde jeg ikke giddi. Med mindre du gjør det for barna da... Anonymous poster hash: 0d8d5...f4f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 Jeg hadde ansett mitt forhold til dem over for lengst og hadde ikke gått i begravelsen. Anonymous poster hash: 87616...611
Gjest Minnieropptatt Skrevet 10. mars 2015 #9 Skrevet 10. mars 2015 Jeg tror jeg ville gått som en støtte for mannen.
Gjest Runforit Skrevet 10. mars 2015 #10 Skrevet 10. mars 2015 Om de ønsker deg der kan det være greit, om ikke hadde jeg latt være.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #11 Skrevet 10. mars 2015 Tror jeg ville gått sammen med barna hvis du ikke har noen andre som kan ta ansvar for dem... (hvis du har barn i den alderen da..) Anonymous poster hash: 650a8...125
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #12 Skrevet 10. mars 2015 Hadde ikke gått. Anonymous poster hash: 95b01...fad
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 10. mars 2015 #13 Skrevet 10. mars 2015 En begravelse handler for meg om å ta farvel, vise respekt, begrave "stridsøksa". Man går ikke i en begravelse for de levende sin skyld, man går for å ta ett siste farvel med den døde. Og jeg liker å tro at om det finnes noe etter døden, så sitter ikke den døde der å tenker " din helvetes dritt, ha deg ut av begravelsen min", men heller mer " så godt å se at ved min begravelse så kan personen ære meg og begrave uenighetene slik man burde ved en slik anledning". Så jeg synes du skal dra, for å ære den døde, vise respekt, ta farvel.
Gjest Antarctica Skrevet 10. mars 2015 #14 Skrevet 10. mars 2015 Gå i begravelsen. Mannen er død, han kan ikke fornærme deg mer.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #15 Skrevet 11. mars 2015 Av respekt for de etterlatte ville jeg ikke gått. Send mann og barn og holde deg for god til å lage det verre for konen. Anonymous poster hash: 1ef64...deb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå