Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Vanligvis bruker jeg duk for å beskytte bordet, som det så himla lett blir riper i. Nå har jeg imidlertid kjøpt noen flotte spisebrikker som jeg har tenkt å bruke, slik at det flotte bordet også kommer til sin rett. Problemet da er at det ikke er bredt nok til å ha en duk i midten, men jeg har masse plass på sidene. Ser det rart ut ikke å ha duk i midten? Hva gjør jeg for å unngå riper i bordet? Ser for meg venner som bare drar til seg serveringsfatene, og da blir det fort riper. Bør jeg bruke spisebrikker til serveringsfatene, evt et stort lysfat? Andre tips. Please forbarm dere over clulesse meg 😆. Anonymous poster hash: f58f2...11b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Legg på en duk, og legg kurvetbrikkene oppå duken, det er det mange som gjør. Har selv et veldig robust spisebord, men de f ripene som er, de irriterer meg. Det er ikke verdt å ofre bordet på et selskap. Anonymous poster hash: 62c7f...e76
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Legg på en duk, og legg kurvetbrikkene oppå duken, det er det mange som gjør. Har selv et veldig robust spisebord, men de f ripene som er, de irriterer meg. Det er ikke verdt å ofre bordet på et selskap. Anonymous poster hash: 62c7f...e76 Tusen takk for svar snille deg 😃. Ja det er nok lurt å legge på en duk i bunnen her og spisebrikkene oppå, så da får jeg gjøre det. Har alltid hatt på duk før, og trodde at jeg nå skulle 'vise frem' bordet. Ser du har rett da. Jeg ville også irritert meg grønn om det kom riper på bordet, men litt trist også aldri å få vist frem bordet. Ja da får jeg gå og stryke duken. Anonymous poster hash: f58f2...11b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Hva er vitsen med et så "flott" bord om man aldri kan vise det frem? Anonymous poster hash: 71d4f...e14
Tro smo konosoro Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Ja: Hva er vitsen med det bordet viss ingen kan se det? Og: hva slags bord er det som får riper av et serveringsfat?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Det finnes gjennomsiktig voksduk Anonymous poster hash: 060af...4e3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Hva er vitsen med et så "flott" bord om man aldri kan vise det frem? Anonymous poster hash: 71d4f...e14 Lurer på det samme selv. Kjøpte det fordi det er pent og plass til 22 personer rundt det. Dessverre så blir det fort riper i det, og det visste jeg ikke da jeg kjøpte det. Vil gjerne unngå disse ripene da, for det ser ikke så pent ut. Jeg syntes det gjør seg med riper om man har en rustikk stil, men her er det mer klassisk/elegant. Voksduk bruker jeg til daglig, men syntes ikke det oser festbord. Det blir litt for 'plasikk', men duger til hverdags. Serveringsfatene er litt ruglete under, så de riper og på vårt forrige bord ble det mange 'glassringer' etter kondens/varme. Tar gjerne i mot flere råd for hvordan få vist frem bordet uten å få stygge riper ☺. HI Anonymous poster hash: f58f2...11b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Ja: Hva er vitsen med det bordet viss ingen kan se det? Og: hva slags bord er det som får riper av et serveringsfat? Sort/brunbeiset bord (husker ikke treslaget). Blir hvite striper mot det mørke. Dyrt var det også. HI Anonymous poster hash: f58f2...11b
Tro smo konosoro Skrevet 9. mars 2015 #9 Skrevet 9. mars 2015 (endret) du får montere knotter under serveringsfatene, og bli helt ølbrikkenazi. Men jeg lurer fortsatt på hva slags bord dette er som får så fort riper. red: du kan sikkert vokse bort de ripene. Endret 9. mars 2015 av Tro smo konosoro
Stridsmøy Skrevet 9. mars 2015 #10 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Gjennomsiktig plastduk. Kjøpte mine på KID. Beskytter bordplaten samtidig som den er synlig. Lett å tørke av med klut. Og null problem å klippe til riktig størrelse. Endret 9. mars 2015 av Stridsmøy
amandine Skrevet 9. mars 2015 #11 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Det er jo ikke fint med plastduk!!! Nei, stryk en duk om du er redd bordet ditt. Ingenting er så fint som et nystrøket og pent dekket bord. Endret 9. mars 2015 av amandine
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #12 Skrevet 9. mars 2015 Det er jo ikke fint med plastduk!!! Nei, stryk en duk om du er redd bordet ditt. Ingenting er så fint som et nystrøket og pent dekket bord. Takk for svar. Jeg syntes også plastikkk ikke er så egnet til fest. Blir det rart å ha firkantede spisebrikker i stoff oppå duken? Spisebrikkene er så himla fine syntes jeg, og helt nye ☺. HI Anonymous poster hash: f58f2...11b
amandine Skrevet 9. mars 2015 #13 Skrevet 9. mars 2015 Neida, kjør på! Bare la duken være enkel under? Jeg har alltid hvite linduker og ditto servietter, men er ikke fremmed for å slenge på andre ting. Så lenge det er ordentlig synes jeg alt går. Det sagt, jeg hadde ikke orket duk hver dag!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #14 Skrevet 9. mars 2015 Neida, kjør på! Bare la duken være enkel under? Jeg har alltid hvite linduker og ditto servietter, men er ikke fremmed for å slenge på andre ting. Så lenge det er ordentlig synes jeg alt går. Det sagt, jeg hadde ikke orket duk hver dag! Tusen takk for svar ☺. Dette kommer til å bli bra. Har sååå lyst til å dele bilde, men ingen må jo vite at jeg henger her inne. Det er min guilty pleasure. Igjen, tusen takk. HI Anonymous poster hash: f58f2...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå