Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Leste innlegget om hvor lenge man har gått uten sex, og ser flere svare at det er noen dager etter fødsel. Jeg grøsser når jeg tenker på det, men jeg hadde faktisk sex dagen etter jeg fødte min første. Ung og dum, ikke godt overhodet ..Ingen annen grunn enn at jeg ikke våger å si nei til min daværende. Så hvor raskt etter fødselen hadde dere sex igjen? Lurer på om noen var like sprø som meg? Anonymous poster hash: ff463...af0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Oi da! Det var veeeeldig tidlig, og neppe godt, nei! Spørs hva du mener med "sex". Jeg hadde samleie 13-14 dager etter fødselen første gang. Hadde sluttet å fossblø og var ikke sydd, og var redd for at han skulle synes det gikk for lang tid uten. Var ubehagelig, om ikke akkurat vondt, og jeg tror det var medvirkende til at sexlivet vårt etter hvert gikk solid i dass. Jeg stilte opp på andre måter i løpet av de to ukene, så han var ikke uten sex. Blir litt trist av å tenke på hvor opptatt jeg var av å please den gangen. Anonymous poster hash: 271c3...ddf
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Tja sex med eksen var som regel kun klar, ferdig gå...og kun fokus på hans behov. Jeg revnet ikke, så ikke sting som kunne revne. Men følte meg klart vid som ei bøtte, og det var overhodet ikke behagelig. Kan ikke fatte at jeg var med på det når jeg tenker tilbake! HI Anonymous poster hash: ff463...af0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Tror vi ventet 4 uker etter fødsel (er det som er anbefalt, er det ikke?) Vi ventet i hvert fall den anbefalte lengden, men vi gjorde andre seksuelle ting før det da. Jeg måtte sy (ble klippet), og stingene var vonde i tre måneder. Jeg husker ikke helt hvordan det var, men det var ikke bare behagelig, for å si det sånn. Men vi var forsiktige, og jeg hadde veldig lyst, så det hjalp jo på i hvert fall.Men Hi, hva med alt blodet etter fødsel? Brydde ikke eksen seg om det? Det luktet ganske vondt med renselsen hos meg, og var mye "merkelig" blod og klumper som kom ut flere dager etter fødsel. Kan ikke tenke meg at det er annet enn ekkelt å ha sex så tidlig, om en så var klar for det også... Anonymous poster hash: 55327...876
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Dagen etter fødsel var det ikke noe jeg tenkte på en gang! Herligheten, det kan ikke ha vært så godt nei. Ventet til etter 6 ukers kontrollen etter fødsel. Småblødde omtrent så lenge, så det fristet vel ikke for noen av oss før det. Det var for øvrig ikke spesielt behagelig da heller. Anonymous poster hash: 19a39...975
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Nei blod brydde han seg ikke om! Han ville ha sex hele tiden, etter fødsel, mensen osv... Ikke noe som stoppet han. Har flere barn nå, og jeg har tenkt på det etter fødslene. ..aldri i verden om jeg hadde klart det igjen. Nå var jeg i veldig god form etter første fødsel da, uten at sex var noe jeg følte så veldig for uansett! HI Anonymous poster hash: ff463...af0
Villbringebringebær Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Her ventet vi vel til 11-12 uker etter fødsel. Jeg fødte veldig, veldig kjapt og rakk ikke bli klar. Så selvom jeg ikle revnet blødde keg masse og mistet mye blod og hadde mye smerter i underlivet og enorme hemoroider :/ så sex var ikke aktuelt. Selvsagt forstod mannen min det og lot alt gå i mitt tempo.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #8 Skrevet 9. mars 2015 Vi har hatt sex 2 uker etter alle mine 3 fødsler, men det var kun fordi jeg var klar. og jeg syntes det var veldig deilig. Anonymous poster hash: a08e1...44a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #9 Skrevet 9. mars 2015 Ventet i 8 mnd med første og 5 mnd med andre. Revnet mye begge gangene. Anonymous poster hash: 2e86a...d9a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #10 Skrevet 9. mars 2015 12 uker. Blod, gørr og LUKT fra renselsen er ikke sexy. Anonymous poster hash: e9458...b94
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #11 Skrevet 9. mars 2015 Ca ti dager etter fødsel er det korteste for meg. Det var helt flott, hadde grodd fint og savnet sex. Anonymous poster hash: 06db1...5f7
Violeta Skrevet 9. mars 2015 #12 Skrevet 9. mars 2015 2 måneder etter første (sting som ikke grodde og laaangvarig renselse). Etter andre fødsel tok det ca 14 dager, alt var som før "der nede". Etter tredjemann husker jeg faktisk ikke, men det ble nok en måned eller to pga at både jeg og babyen ble syk. Underlivet var helt som normalt kort tid etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå