Gå til innhold

Hva bruker du unødvendig med peng på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker alt for masse på interiør 😣 føler jeg aldri blir fornøyd med huset 😡 og alt for mye på mat 😮

Anonymous poster hash: c3846...11d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker alt for mye på mat, sjokolade og cola. Skulle vært flinkere til å spare, for det er en del oppussing som trengs her.

Anonymous poster hash: 2fb6a...709

Skrevet

Vin, sjokolade og bensin. Jeg skal strengt tatt gå til jobb men gidder aldri.

Anonymous poster hash: 9f040...8fa

Skrevet

Kaffe

Anonymous poster hash: 88cdd...703

Skrevet

Mat og husholdningsbudsjettet

Anonymous poster hash: 0c51b...ddc

Skrevet

Jeg bruker mye på gaver og sjokolade i forhold til de fleste andre, men jeg vil ikke si det er dårlig anvendte penger. Sjokolade er godt og det er hyggelig å gi bort fine gaver.

Anonymous poster hash: 47d41...14b
Skrevet

Kjøper nok mer i dagligvaren enn jeg strengt tatt behøver. Bortsett fra det er jeg lite sløsete av meg. Føler ikke jeg sløser med matvarene heller, men bruker jo ca 2000,- og kanskje litt i overkant hver uke på dagligvarer (vi er 4 personer i familien), så da er jeg nok litt sløsete.

Anonymous poster hash: 0b89b...cf0
Skrevet

Mat. Vi spiser mye ute (med vin + + ) og i tillegg kaster vi alt for mye mat hjemme. Det skjemmes jeg over, men det er partner som kaster mest og vi krangler faktisk litt om dette. 

Anonymous poster hash: 0b51f...604
Skrevet

Farris!!

Jeg kjøper minst en liten flaske hver dag, men drikker den ikke opp. Ikke vil jeg spare den til neste dag for da er den død og varm(dette er når jeg er på jobb/skole og flasken ligger da i vesken). Og hjemme har jeg de store flaskene, men de tømmer jeg heller aldri helt, for de blir jo også fissen :P

Og jeg sier til meg selv at nå skal jeg slutte og heller gå over til vanlig vann, men det glemmer jeg like fort igjen :P

Men det er vel det eneste jeg sløser, jeg er student og alenemor, så jeg har ikke så mye å sløse med :)

Skrevet

Alt for mye på mat, kan godt finne på å dra på butikken 2ganger pr dag... Så kommer interiør på en god andreplass og arbeidslunch på 3.plass..og Pepsi Max

Anonymous poster hash: df88b...c92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...