Gå til innhold

Tips til å finne tilbake til romantikken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over en mnd siden sex… livet vårt er bare rutinepreget og hverdag. Vi er bare samarbeidspartnere, ikke kjærester. Og jeg sliter med å finne motivasjon til å i det hele tatt prøve.

Sex er plutselig blitt skummelt, gruer meg til å ha det siden det er så lenge siden. Føler meg bare utslitt og lei. Og romantikk er det siste jeg tenker på. Men nå må vi ta grep, før forholdet bare dør…  :frown:  HJELP??

Anonymous poster hash: 82ea0...ec6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere med sette av tid til å være kjærester. Og begynn med småting. Som en oppmerksom/flørtende sms, gjør ting for hverandre, overrask med noe koselig etter barna har lagt seg. Og ha barnevakt i ny og ne. Om så bare noen timer for å gå en tur, kino,middag etc. Reis vekk en natt eller to,bare dere. Det med sexen tenker jeg bare dere må hoppe i. Send en sms til han når han er på jobb om at du har lyst på han. Vær flørtete på kvelden, stryk/kos/klem og kysse, ta en dusj sammen. Så kommer kanskje resten av seg selv. Og legg vekk mobiler,nettbrett,pc o.l. på kvelden av ha tid til kun dere og prat sammen :) noen tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...