Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hva kan jeg slette av dem som ligger på pcen? Forstår noe må ligge igjen da maskina bruker de.. Kan jeg slette arabisk/hebaisk/thai osv? Driver å rydder litt Anonymous poster hash: 8ebe4...a4f
the amazing spidermamma Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Haha, jeg var veldig nysgjerrig på hva slags fontene ⛲ du hadde på pc-en din nå.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Mener du fonter? Er vel bare å slette alle du ikke trenger. Tror jeg Anonymous poster hash: 71b74...1bc
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Haha, jeg var veldig nysgjerrig på hva slags fontene ⛲ du hadde på pc-en din nå. Hihi, har en som heter The Amazing Spiderman blant annet HI Anonymous poster hash: 8ebe4...a4f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Mener du fonter? Er vel bare å slette alle du ikke trenger. Tror jeg Anonymous poster hash: 71b74...1bc Litt redd jeg sletter noen som gjør at skrifta på maskina forsvinner Katastrofe HI Anonymous poster hash: 8ebe4...a4f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Mener du fonter? Er vel bare å slette alle du ikke trenger. Tror jeg Anonymous poster hash: 71b74...1bc Litt redd jeg sletter noen som gjør at skrifta på maskina forsvinner Katastrofe HI Anonymous poster hash: 8ebe4...a4f Tviler for det så lenge du beholder vårt skriftspråk. Men er sikkert noen andre som vet Anonymous poster hash: 71b74...1bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå