Gå til innhold

Du med store pupper, hvor kjøper du bh?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

LaLina i Oslo, Undertøysskuffen i Moss, evt på nett. Change har ikke gode bh'r for pupper fra g-cup og oppover. Oftest ligger feilen i at damer med store pupper har for stor omkrets og for liten cup. Jeg bruker 70 i omkrets og H-cup. Før brukte jeg type E/F 80-85 fra Triumph o.l. Ren idioti. Holdningen min er helt annerledes nå:)



Anonymous poster hash: a0429...2a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar 😊 jeg bruker selv 75 f. og har til nå gått på change, greit med nye steder 😊

 

Anonymous poster hash: 209d3...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har også Cubus begynt å få inn store størrelser, vet det har opp til 90E iallefall, kanskje noe større også.



Anonymous poster hash: 391da...713
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet før bare på change, men nå handler jeg en del på Lindex da de har fått større størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper gene sports topp på TV shop tror jeg det var. Finner ingen behagelige bher i butikkene. Bruker 105 e eller f.

 

Anonymous poster hash: c4e74...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

LaLina i Oslo, Undertøysskuffen i Moss, evt på nett. Change har ikke gode bh'r for pupper fra g-cup og oppover. Oftest ligger feilen i at damer med store pupper har for stor omkrets og for liten cup. Jeg bruker 70 i omkrets og H-cup. Før brukte jeg type E/F 80-85 fra Triumph o.l. Ren idioti. Holdningen min er helt annerledes nå:)

 

Anonymous poster hash: a0429...2a6

Rett bhstørrelse er gull!!!

Hadde 90c og ble målt på reimers, 85F :)

En ny verden!!! ❤️

 

Kjøper triumph nå! Dyrt men verdt det

 

 

Anonymous poster hash: 64f5a...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macys -på den årlige USA-turen. De sender også til Norge fra nettsiden, vet imidlertid ikke hva det koster av frakt osv. Elsker merket lillyette -sikkert andre som fører det også 😊

 

Anonymous poster hash: cb8ce...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Change! Har gått rundt med D-cup lenge men opdager plutselig av jeg var en E borderline F-cup. Nå er jeg 5 måneder gravid og enda større men jeg har bare ikke råd til ny BH ennå.. Gjør vondt og klør av BH'ene jeg har nå og GLEDER MEG til å få meg en BH jeg kan fylle opp sånn det skal fylles! Ikke over kanten xD Passformen hos Change har vært helt super.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 65 D/E..... Det er nesten umulig å få tak i som sitter godt alle veier..

Vurderer brystreduksjon. Men skal forsøke med litt mer trening av bryst først.. Har kjøpt bh på nettet fordi de første butikker har ikke min str.

 

Anonymous poster hash: fb357...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cupstørrelsene hos Change er rundt to størrelser mindre enn hos andre (Lindex, Cubus osv.). Kjekt å ha i bakhodet før man svir av tusenlapper på "sin" størrelse.

 

 

Anonymous poster hash: 70df8...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har h&m kommet med noen ganske fine i e og f cup så kjøper e cup der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cupstørrelsene hos Change er rundt to størrelser mindre enn hos andre (Lindex, Cubus osv.). Kjekt å ha i bakhodet før man svir av tusenlapper på "sin" størrelse.

 

 

Anonymous poster hash: 70df8...e22

How do you know? Jeg stod akkurat å stusset over at F-cupen fra change nesten var mindre enn E-cupen fra Cubus/Marks & Spencer UK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper for det meste BH-er fra Victoria's Secret. Har også en god del fra Agent Provocateur, men de sitter ikke like godt, og er ikke helt store hverdagsbher.

 

Anonymous poster hash: 78523...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ganske stor str - 90J og dette er jo umulig å finne i butikk.

Pleier å trikse det til med vanlige bh'er, rett og slett fordi jeg nekter å bruke 5 - 600 kr på en enkel bh. Det er jo ran.

Men så kom jeg plutselig på å sjekke wholesale på nettet (noe jeg brukte flittig i ungdommen), og har nettopp bestilt meg 2 stk bh'er i riktig størrelse til den nette pris av ca 200 kr inkludert frakt. Er jeg fornøyd med dem, bestiller jeg nok garantert flere.

 

Det finnes jo mange sider og leverandører, men nå landet jeg på www.aliexpress.com siden man ikke er bundet til å bestille f.ex 10 plagg av samme sort (som jo wholesale er), og kan bestille bare en og en, for en slikk og ingenting! Herlig! :)

 



Anonymous poster hash: a5e00...b83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...