Gå til innhold

Du vet du er gjerrig når ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

- du varmer den kalde kaffeskvetten i mikroen !

Anonymous poster hash: e4117...22b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller så er man bare lat?

Anonymous poster hash: a333b...353

Skrevet

Usj! Gjerrig vet jeg ikke, men for slapp til å trakte ny, kanskje?!

Anonymous poster hash: 9e153...5e1
Skrevet

Hvorfor det? Jeg varmer ofte den kalde slanten i mikroen, fordi jeg ikke ser et poeng i å trakte nytt når jeg bare skal ha en kopp. Det er lov å tenke miljø og forbruk, og faktisk bruke opp det man har. Det betyr ikke at man er verken gjerrig eller lat.

Anonymous poster hash: 79f39...c89

Skrevet

Oppvarming i Micro sliter på microen og bruker strøm. Drikk kald kaffe. .

Anonymous poster hash: a6ced...2f1

Skrevet

..du bruker dopapiret to ganger?

Anonymous poster hash: f5cee...849

Skrevet

Og det smaker grusomt!

Skrevet

That's how the rich gets rich;)

Jeg innrømmer glatt at jeg er gjerrig selv. Slenger et par isbiter i den kalde kaffen, jeg:)

Skrevet

Jeg:

-feier før jeg støvsuger, for å ikke trenge å bytte støvsugerpose så ofte.

-bruker gamle konvolitter som handlelapp, for å slippe å ta et nytt ark.

-stopper sokker med garn fra plagg som er fravokst eller helt utlitt (rekker opp)

-tenner lys i peisen, for å slippe å bruke fyrstikker.

-banker av skittne støvler over blomsterbeddet for å tilføre ekstra jord uten å kjøpe noe.

-sparer på gavepapir og bånd, for senere bruk.

Anonymous poster hash: 3737a...879
Skrevet

#9: du er ekstrem haha. Banke jord av gamle sko over bedene? Hvor mye jord er det mulig å få festet på et par sko liksom;) Håper du var ironisk!

Anonymous poster hash: 6d736...868
Skrevet

Jeg:

-stopper sokker med garn fra plagg som er fravokst eller helt utlitt (rekker opp)

-banker av skittne støvler over blomsterbeddet for å tilføre ekstra jord uten å kjøpe noe.

Ha ha :lol: dagens

Anonymous poster hash: 15221...de8

Skrevet

#9: du er ekstrem haha. Banke jord av gamle sko over bedene? Hvor mye jord er det mulig å få festet på et par sko liksom;) Håper du var ironisk!

Jeg gjør det faktisk selv om jeg strengt tatt vet at det ikke betyr noe. Egentlig er jeg ikke gjerrig heller. Jeg liker bare ikke å bruke penger på noe som ikke gir meg noe, hvis det ikke er nødvendig.

Skrevet

Jeg gjør det faktisk selv om jeg strengt tatt vet at det ikke betyr noe. Egentlig er jeg ikke gjerrig heller. Jeg liker bare ikke å bruke penger på noe som ikke gir meg noe, hvis det ikke er nødvendig.

Og din definisjon av gjerrig er?

De skal jammen god fantasi til for å komme på de 'sparetiltakene' :o

Anonymous poster hash: 31dd9...9a2

Skrevet

Jeg:

Hehe! Herlig

Anonymous poster hash: 5c7eb...82a

Skrevet

Jeg:

Her er en som lever fornuftig ift miljø og forbruk, uansett om det er bevisst eller ei. Flott! 

Anonymous poster hash: 4bfea...737

Skrevet

Haha! Vi tok taxi i et land i Asia sammen med min manns sparsommelige fetter og hans kone. Turen kom på tilsvarende syv norske kroner, og fetteren var fortvilet fordi summen ikke gikk opp på fire. Min mann slo på stortromma, og slengte til og med på tips :D

Anonymous poster hash: d332d...18b

Skrevet

Haha! Vi tok taxi i et land i Asia sammen med min manns sparsommelige fetter og hans kone. Turen kom på tilsvarende syv norske kroner, og fetteren var fortvilet fordi summen ikke gikk opp på fire. Min mann slo på stortromma, og slengte til og med på tips :D

Og betalte altså hele turen for oss alle fire. Har ikke slitt med økonomiske konsekvenser etterpå, engang 😜😜 Fetteren var fornøyd.

Skrevet

Du ER gjerrig når du konsekvent går gjennom butikkhyllene på kiwi for å sjekket om noe har gått ut på dato..... Oh yea

Anonymous poster hash: 10229...3ab

Skrevet

Hvorfor det? Jeg varmer ofte den kalde slanten i mikroen, fordi jeg ikke ser et poeng i å trakte nytt når jeg bare skal ha en kopp. Det er lov å tenke miljø og forbruk, og faktisk bruke opp det man har. Det betyr ikke at man er verken gjerrig eller lat.

Haha....det der er bare hva et gjerrig mente kan lire av seg..."tenke miljø for å trakte seg en ny kopp kaffe..."

Du er gjerrig...sær eller hva nå man skal kalle deg. Oppvarmet kaffe er virkelig ikke godt. Og trakte seg ny kaffe er helt ok.

Anonymous poster hash: bfde5...39c

Skrevet

Haha Samma tenker jeg :)

Og nei, det er ikke -meg- som varmer kaffen i mikroen men jeg ble vitne til en som gjorde det.. 😳 HI

Skrevet

Når du er 43 år å innrømmer at du går på besøk til foreldrene dine for å spise gratis middag og kvelds.

Han er veldig forsiktig med penger å tjener greit så det er ikke sånn at han ikke har råd til å kjøpe selv.

Når du er på første date med en dame å sier du kan spandere,men når hun bestiller Cola så ber du hun bestille vann i stedet for det er gratis.

Da spiste vi allerede på billig pizzasjappe der pizzaen vi bestillte kostet 100 kr.

Når du kommer på besøk å har med micropopcorn som du har kjøpt til 10 kr,å forlanger at hun må betale 5 kr hvis hun også har lyst på popcorn.

Han kjøper filmer i julegave til familien som han selv vil se,å spør etter jul om han kan få låne den så han også får sett den.

Tror jeg kunne skrevet en hel bok om en venn av meg,om hvor gjerrig han er hehe!

Anonymous poster hash: f9ec0...68e
Skrevet

Når du er 43 år å innrømmer at du går på besøk til foreldrene dine for å spise gratis middag og kvelds.

Han er veldig forsiktig med penger å tjener greit så det er ikke sånn at han ikke har råd til å kjøpe selv.

Når du er på første date med en dame å sier du kan spandere,men når hun bestiller Cola så ber du hun bestille vann i stedet for det er gratis.

Da spiste vi allerede på billig pizzasjappe der pizzaen vi bestillte kostet 100 kr.

Når du kommer på besøk å har med micropopcorn som du har kjøpt til 10 kr,å forlanger at hun må betale 5 kr hvis hun også har lyst på popcorn.

Han kjøper filmer i julegave til familien som han selv vil se,å spør etter jul om han kan få låne den så han også får sett den.

Tror jeg kunne skrevet en hel bok om en venn av meg,om hvor gjerrig han er hehe!

Å fyyyyyyy F!!! Haha det er noe av det verste jeg har hørt !! :D hahah singel ja?

Skrevet

Tror jeg kunne skrevet en hel bok om en venn av meg,om hvor gjerrig han er hehe!

Å fyyyyyyy F!!! Haha det er noe av det verste jeg har hørt !! :D hahah singel ja?

Å alt dette er samme fyr forresten..Sjarmerende fyr ;)

Hehe ja han blir nok evig singel!

Han er veldig rar sånn ellers også å eier ikke sosiale antenner!

Han hadde sett bildet av seg i boxer til moren til en vennine av meg,å skjønner ikke hva som var galt i det.

Han mener at det var jo bare en spøk :S

Nei han er nok blitt ganske merkelig av å være singel for mange år..

Skrevet

Haha....det der er bare hva et gjerrig mente kan lire av seg..."tenke miljø for å trakte seg en ny kopp kaffe..."

Du er gjerrig...sær eller hva nå man skal kalle deg. Oppvarmet kaffe er virkelig ikke godt. Og trakte seg ny kaffe er helt ok.

Anonymous poster hash: bfde5...39c

Kaffe er ikke godt, nytraktet eller ei ;)

Anonymous poster hash: fc2ce...cb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...