Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Er litt spent og nervøs, skal sitte på kjæresten min på motorsykkel nå til våren. Har ikke erfaringer men ønsker gjerne å oppleve det å sitte på med ham og dra på turer. Så til dere som har litt erfaringer, er det lett å falle av? er det noe for en som er litt lett nervøs? noe spesielt jeg må ta hensyn eller tenke på? Kanskje litt dumme spm men vet virkelig ikke hva jeg kan forvente meg Anonymous poster hash: d00aa...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå