Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 8. Ofte når hun er lagt tar hun av trusen. Når jeg kommer er den av og hun sovnet. Flere som har opplevd det? Litt usikker på hva hun gjør.

Anonymous poster hash: 70411...152

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd dette enten jenter eller gutter?

Skrevet

Kan hende hun liker best å sove uten klær eller i hvert fall truse. Sunt for underlivet er det i hvert fall.

Er noen barn som begynner å onanere tidlig, i så fall så er det noe hun gjør privat, og da bør det også få lov til å være privat for henne.

Hva mener du er problemet med at hun tar av seg trusen?

Anonymous poster hash: 82ab2...400
Skrevet

Kanskje hun sover bedre uten truse? Hadde ikke brydd meg om min jente gjorde det, men at hun tok den på seg igjen når hun sto opp :)

Anonymous poster hash: 64b67...a35

Skrevet

Det er ikke noe problem. Lurer bare på det. Ikke snakket med noen om det. Har en eldre sønn og han gjorde aldri det.

Skrevet

En liten ting til. Ville dere snakket med henne om det? Onanering eller bare latet som ingenting?

Skrevet

Ville dere snakket med henne eller bare latet som ingenting?

Skrevet

Det er da ingenting å snakke om.

Anonymous poster hash: 19165...641
Skrevet

Hvordan klarer du å dra onanering inn i dette? Har selv aldri brukt truse når jeg sover og kanskje hun liker å sove uten? Hvorfor lage drama ut av det?😊

Skrevet

I alle dager? Hva er det egentlig å snakke om? Dette er ingenting å ta opp, gi henne litt privatliv..

Anonymous poster hash: c4d80...d67

Skrevet

Lager ikke drama eller noe. Ikke snakket med henne eller andre om det. Lurte bare på et par spm her.

Skrevet

Men herregud! Det er jo bare til å spørre henne hvorfor hun tar av seg trusen. Så får du et svar eller ikke! Enkelt og greit

Anonymous poster hash: 17edc...fce

Skrevet

Jeg ville spurt.  Kanskje er trusen for trang, kanskje klør tissen osv.  Er det et problem som kan løses så får hun en sjanse til å ta det opp.  Hvis hun svarer at hun liker best å sove uten truse så respekterer du det.  

Anonymous poster hash: ff1be...8ca
Skrevet

Det beste er å sove uten uansett. Ville ærlig talt ikke tenkt noe på det.

Anonymous poster hash: 283a1...a4b

Skrevet

Spør henne hvorfor hun tar av trusa. Om hun så onanerer eller bare liker å sove naken, spiller vel ingen rolle. Begge deler er naturlige. Men det kan jo også være at hun klør (barn kan også få underlivssopp), eller hun kan faktisk også ha barnemark (som visstnok klør noe hinsides på nattestid, har jeg hørt). Eller noe annet. 

Anonymous poster hash: 7a678...9e7
Skrevet

Takker for svar. Får ta en liten prat å se hva hun sier.

Gjest Julia1984
Skrevet

Beste er å sove naken. Onanerer hun er det helt naturlig utforskning av kroppen og hvorfor skal du ta det opp? Sjansen for at hun blir ydmyket eller føler skam er stor da.

La nå jenta sove naken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...