Gå til innhold

Hvor finner jeg denne butikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en gave fra en butikk som heter Bare Barn, men jeg finner ingen nettside til dem, og lurer veldig på hvor denne butikken ligger. Gaven er et veldig dyrt klesplagg som er for lite, så jeg må bytte, og jeg vil ikke spørre hvor den ble kjøpt, synes det er flaut å bytte gaver jeg får.... Jeg bor forresten i østfold.

Anonymous poster hash: cab49...2bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet den finnes på Sortland i Vesterålen.

Skrevet

Tja, nå er jeg ikke akkurat hjelpsom, men bare barn finner du f.eks på Steinkjer.

Så skal jeg prøve å være hjelpsom: jeg byttet en gang et plagg som var kjøpt hos barnas hus hos bare barn, de fører mye av det samme, og jeg lurer på om de har et nært samarbeid. Kanskje er bare barn barnas hus sin variant av småbutikker?! Hva vet jeg...

Skrevet

Vet den finnes på Sortland i Vesterålen.

Takk, men tror det blir litt langt for meg å reise dit :P

Hi

Skrevet

Tja, nå er jeg ikke akkurat hjelpsom, men bare barn finner du f.eks på Steinkjer.

Så skal jeg prøve å være hjelpsom: jeg byttet en gang et plagg som var kjøpt hos barnas hus hos bare barn, de fører mye av det samme, og jeg lurer på om de har et nært samarbeid. Kanskje er bare barn barnas hus sin variant av småbutikker?! Hva vet jeg...

Tja, mulig det er til litt hjelp allikevel, jeg kan ringe barnas hus i morgen og høre :)  takker!

Hi

Skrevet

Ja det er og mulig, har hørt at det er samme kjede med forskjellig navn.

Skrevet

Det er en kjede som finnes mange steder, har du prøvd å Google bare barn + ditt hjemsted?

Skrevet

Det er en butikk på ski storsenter. Det er jo ikke så langt unna.

Anonymous poster hash: 05f89...647

Skrevet

Det er en butikk på ski storsenter. Det er jo ikke så langt unna.

Anonymous poster hash: 05f89...647

:) takk :)

Skrevet

Bare Barn og Barnas Hus har samme eiere, så du kan bytte på Barnas Hus :) 

Anonymous poster hash: 49e2b...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...