Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Hvordan skal man egentlig gjøre det? 4-åringen min har aldri hatt tørre bleier på natta, trodde man skulle vente til det skjedde, men nå er det da virkelig på tide å slutte? Skal vi bare kutte ut bleia? Vekke på natta? Hvordan har dere gjort det? Anonymous poster hash: e7d5c...5fa
Hjertersmå Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Vi sluttet når hun selv sa hun ikke ønsket bleie om natten lenger. Noen uhell har det såklart blitt, men tok ikke lang tid før hun var tørr. Anbefaler deg å kjøpe tisselaken så du skåner madrassen 😉
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Flere tips Anonymous poster hash: 377eb...124
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Vent til bleiene er tørre, dette er hormonelt. Det er individuelt hvor kjappe barn blir tørre på natten. Gutten min var 5 før han sluttet på natten, men jenta mi er tørr som 3åring, men hun vil likevel ha bleien på i tilfelle som hun sier, men hun tisser seg aldri ut på natten lengre. De kan risikere å få en knekk i selvtillit hvis de gang på gang tisser seg ut på natten. Anonymous poster hash: 62377...fd5
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Leste et innlegg her tidligere hvor barnet hadde veldig full bleie om natta, men klarte seg fint med en gang de sluttet med bleia. Så det kan vel variere. Jeg er spent på hvordan det går med vår etter hvert, for hun har også veldig full bleie om natta. Anonymous poster hash: a2342...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå