Gå til innhold

Toyota Avensis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har så utrolig mye problemer med bilen vi har og lurer på å kjøpe helt ny bil.

Bor i midt-Norge og trenger en bil som er driftsikker både sommer og vinter.

Vil ikke ha suv.

Har sett litt på Toyota avensis. Noen som har erfaring med den? Er det en driftsikker bil?

Anonymous poster hash: d067f...a63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er superfornøyde med vår. Kjempefin og trygg bil. Billig i drift også. Og god å kjøre.

Anonymous poster hash: 7d3d5...7f2

Skrevet

Jeg har også Avensis. Toppers bil og lite tull.

Skrevet

Lite tull med avensisen vår!👍😊

Skrevet

Den er veldig driftssikker. Tror Toyota er spesielt kjente for nettopp det, den starter alltid, ikke noe tull. Har hatt vår i ca fire år, veldig fornøyde.

En skikkelig familiebil. Rundt om her vi bor kryr det av dem, samt Ford S-max og noen Volvoer her og der ;-)

Anonymous poster hash: 1485d...d71
Skrevet

Veldig fornøyd med vår! 👍👍

Skrevet

Veldig fornøyd. Aldri vært noe som helst.

Anonymous poster hash: 7d255...a4d

Skrevet

Takk for svar:)

Toyota er jo kjent for å lage driftsikre biler, så håper det stemmer.

Trenger virkelig en bil som ikke er mandagsbil nå.

Skrevet

Jeg er også superfornøyd med min.

I tillegg til det de andre nevner, er den også stor inni, kontra feks en volvo.

Anonymous poster hash: a9e9a...935

Skrevet

Har hatt tre stk. Superfornøyd!

Anonymous poster hash: 15717...de0

Skrevet

Driftssikker bil med få feil, men herregud for en gubbebil.

Du får med hatt på kjøpet! 😜

Anonymous poster hash: 36349...920

Skrevet

Veldig fornøyd med min, har aldri hatt noe tull med den :)

Anonymous poster hash: 118e7...943
Skrevet

Vi hørte også at Toyota var et sikkert valg. Vel, vi fikk en mandagsbil. Vår avensis har en verkstedliste langt som et uår, over 50 reperasjoner på9 år!

ALDRI MER TOYOTA på oss!

Anonymous poster hash: a0ba5...a06

Skrevet

Vi har hatt toyota i snart 15 år og har aldri hatt noe tull en eneste gang... Har en 2010 avensis nå og er knallfornøyd.

Anonymous poster hash: b3915...9cf

Skrevet

Vi har 2 stk, og vi har ikke tenkt til å bytte de ut :D

Skrevet

Super bil!

Anonymous poster hash: b2716...8e0

Skrevet

Jeg har også avensis. Veldig fornøyd med den. God å kjøre og aldri Vært noe tull med den.

Må vel desverre bytte den ut nå som vi venter nr 3 for tror ikke det blir plass til 3 bilstoler i den?

Har to barn I belte stol og så kommer det en baby til høsten. Noen andre som har 3 barn som har fått plass til 3 bilstoler og kan fortelle meg hvilke kombinasjoner dere evt har?

Skrevet

Vi hørte også at Toyota var et sikkert valg. Vel, vi fikk en mandagsbil. Vår avensis har en verkstedliste langt som et uår, over 50 reperasjoner på9 år!

ALDRI MER TOYOTA på oss!

Anonymous poster hash: a0ba5...a06

Vi har wv nå og sikkert like lang liste som dere. Har bare hatt bilen i 5 år, så nå må vi ha en bedre bil.

Ser ut som du er den eneste som ikke er fornøyd med din avensis, og det er jo bra når det er så mange som har svart:)

Skrevet

Har akkurat solgt vår Avensis, 2005 mod. Det var en skikkelig mandagsbil. Hadde den i nesten 5 år og vi har lagt ut veldig mye på den, og vedlikehold/reparasjoner for nærmere 50000 lå foran oss. Så vi fikk nok.

Mye av problemet med vår bil var at den hadde sportsunderstell/ekstra senket i tillegg til å være lav i utg-pkt, så den tok nedi overalt.(og forskjerm motordeksel fikk seg stadig vekk en trøkk og løsnet i tide og utide). Så pass hvertfall på at den ikke er ekstra senket om dere går for Avensis.

Men har ellers gode erfaringer med Toyota, så jammen ble ikke den nye bilen en Toyota også :)

Anonymous poster hash: 64c2c...686
Skrevet

Toyota er driftssikkert. Går og går i all evighet, sånn bortsett i fra en og annen mandagsbil. Men fy, så kjedelig. Triste å se på, tamme og med hatt på kjøpet. Jeg styrer unna, jeg vil ha en skikkelig bil! 

Anonymous poster hash: 111db...6c4
Skrevet

Det at Toyota er så driftsikre er en gammel myte.toyota har mange store problemer med nyere biler,men istede for og gå ut i media og kalle inn biler som andre seriøse merker gjør.tar Toyota og bytter ut store deler uten at kundene vet det..dessverre mange tilfeller av dette.

Ville heler kjøpt en Passat,bedre plass,billig og enormt mye plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...