Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Jeg kjenner på meg selv at jeg på høyre og venstre side er forskjellig. På høyreside kjennes det ut som om de er en bitte liten kul, helt inn under øret, der det er mykt mellom skallebenet og øret. Den er ikke vond eller øm, og det var tilfeldig jeg kjente den. Kjenner den ikke hele tiden, bare da jeg holder hodet rett frem, og trykker litt hardt. Hvor høyt opp på halsen går egentlig lymfene? Kan dette være en lymfe? Anonymous poster hash: ae2de...d08
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Ingen som er flinke i anatomi? Anonymous poster hash: ae2de...d08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå