Gå til innhold

Dere som har peiling...ang lymfekjertler.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner på meg selv at jeg på høyre og venstre side er forskjellig.

På høyreside kjennes det ut som om de er en bitte liten kul, helt inn under øret, der det er mykt mellom skallebenet og øret.

Den er ikke vond eller øm, og det var tilfeldig jeg kjente den. Kjenner den ikke hele tiden, bare da jeg holder hodet rett frem, og trykker litt hardt.

 

 

Hvor høyt opp på halsen går egentlig lymfene?

Kan dette være en lymfe?

 

Anonymous poster hash: ae2de...d08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som er flinke i anatomi?

 

Anonymous poster hash: ae2de...d08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...