Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Jeg er 16 uker gravid og kjenner ingenting, ikke spark ,bevegelser og heller ikke sikker på om jeg kjenner livmora når jeg trykker på magen :-( Er tredjegangs og bør vel snart oppdage noe Kjenner jeg er i ferd med å bli bekymret :-( Har hatt oppblåst mage hele svangerskapet men det er liksom ikke noe hardt inni der... Håper ikke babyen min er død Anonymous poster hash: e98d1...bbd
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Jeg er andregangs. Kjente ingenting før uke 24-25. Hadde morkake foran, og det var visst grunnen☺. Anonymous poster hash: 5b9d0...356
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Gå ikke rundt å vær redd! D er IKKE sunt! Babyen har d sikkert fint, men ta deg en tur på privat UL! Kanskje du har en venninne som har doppler? (men vær isåfall obs på at du muligens ikke finner hjertelyd pga f.x. forliggende morkake!) Anonymous poster hash: e1860...391
Gjest Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Kjente ikke noe føre uke 23 nå fjerde gangen. Er du usikker, så bestill deg en privat UL
HunMedDeBlå Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Har ikke kjent spark før uke 20-21 på alle mine tre barn. Du har nok morkaken på fremsiden, som demper sparkene :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Gå ikke rundt å vær redd! D er IKKE sunt! Babyen har d sikkert fint, men ta deg en tur på privat UL! Kanskje du har en venninne som har doppler? (men vær isåfall obs på at du muligens ikke finner hjertelyd pga f.x. forliggende morkake!) Anonymous poster hash: e1860...391 Skal på ordinær ul om to uker. Tror dere jeg kan høre om jeg får komme til jordmor slik at hun kan prøve å finne hjertelyden? Første jordmor time er vel egentlig ikke før uke 24 Anonymous poster hash: e98d1...bbd
Iselilja Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Jeg hadde det som deg da jeg ventet nr tre. Kjente ingenting før uke 17, og regelmessig først etter uke 20. Var veldig bekymret, men alt stod bra til, og vi har en helt frisk og fin femåring nå. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Gå ikke rundt å vær redd! D er IKKE sunt! Babyen har d sikkert fint, men ta deg en tur på privat UL! Kanskje du har en venninne som har doppler? (men vær isåfall obs på at du muligens ikke finner hjertelyd pga f.x. forliggende morkake!)Anonymous poster hash: e1860...391 Skal på ordinær ul om to uker. Tror dere jeg kan høre om jeg får komme til jordmor slik at hun kan prøve å finne hjertelyden? Første jordmor time er vel egentlig ikke før uke 24Anonymous poster hash: e98d1...bbd Ring å spør, ikke bra å ha d slik! Anonymous poster hash: e1860...391
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå