Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Meatza, hjemmelagd sukkerfri is og en swebar. Opp 6 i morgen og trene bein! Anonymous poster hash: 58052...8bc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Er det samme personen som spør hver jævla dag? Dette spørsmålet kommer hver dag!!! Anonymous poster hash: 68667...6bb
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Bare mannen i dag.. Anonymous poster hash: a385c...f89
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Kveldskos? Hver kveld jo... Ikke rart mange er overvektige. Hva skjedde med helgekos? Anonymous poster hash: 18c78...997
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Boblesjokolade, potetgull og cola, same procedure as every evening:) Anonymous poster hash: 05a08...03b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Ristet skive med hvvitløkssmør, tørket basilikum og tomat på Anonymous poster hash: 0dfa4...6ab
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Kveldskos? Hver kveld jo... Ikke rart mange er overvektige. Hva skjedde med helgekos? Anonymous poster hash: 18c78...997 Spiser ingenting etter kl 16 du? Og nyter aldri mat, det er bare et nødvendig onde? Anonymous poster hash: 05a08...03b
HunMedDeBlå Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Sjokoladepudding ned vaniljesaus uten tilsatt sukker.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Er det samme personen som spør hver jævla dag? Dette spørsmålet kommer hver dag!!!Anonymous poster hash: 68667...6bb Har reagert på det samme. Hvem er så interessert i hva folk spiser hele tiden?!? Anonymous poster hash: 60893...3e5
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #11 Skrevet 8. mars 2015 Ble fiskesuppe på oss. Kjekt å se hva andre har å friste oss med, derfor laget jeg tråden. Anonymous poster hash: 48f3e...2b7
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 Kveldskos? Hver kveld jo... Ikke rart mange er overvektige. Hva skjedde med helgekos? Anonymous poster hash: 18c78...997 Er jo strengt tatt du som tolker det dithen at det dreier seg om mat.. Jeg har kost meg med et episode av modern famlily på netflix. Anonymous poster hash: 1c4df...9aa
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #13 Skrevet 8. mars 2015 Ble fiskesuppe på oss. Kjekt å se hva andre har å friste oss med, derfor laget jeg tråden. Anonymous poster hash: 48f3e...2b7 Fiskesuppe er mat, ikke kveldskos. Anonymous poster hash: 35906...4a3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #14 Skrevet 9. mars 2015 Jeg hadde dette som kveldskos http://www.basilico.no/jack-daniels-honey-cupcakes/ Jack Daniels cupcakes Anonymous poster hash: ac214...d03
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #15 Skrevet 9. mars 2015 Kveldskos kun fredag og lørdag. Resten av uka, ALDRI! Kveldskos har aldri vært en del av de faste måltidene. Jeg er nok over snittet glad i sjokolade. Jeg har noen gang skulle kjøpt meg en sjokolade, fordi jeg skal trene før middag,- eller av annen grunn "kan tillate meg" og har lyst på det,- og føler jeg kan unne meg det... Men så er det så mange gode sjokolader at jeg ikke greier og bestemme meg. Etter en stund føler jeg at jeg har stått så lenge foran godterihylla at jeg blir flau, og bare må gå. Uten sjokolade Popcorn og salte nøtter, elsker det. Men man MÅ bare flytte det til helger. Og det er slik mat som er kos for meg.. Jeg kan lage "sunne" vafler, pannekaker og Brownies. Jovisst, men ikke fordi jeg skal spare kalorier eller bli sunnere. Kos er kos, og det er unødvendige kcal samme hvor "sundt det er". Derfor, de få ganger vi skal kose oss så bryr vi oss ikke om det er vafler stappet med hvetemel og sukker og dynket i syltetøy og seterrømme, eller om det er vafler med mager creme fraiche, proteinpulver i stedet for hvetemel og stevia som "pålegg". Vi liker og teste ut noe nytt, og da prøver vi selvsagt "sunne alternativ også"; men stort sett velger vi det vi VET er godt, til "kos",- nettopp fordi de gangen vi skal kose oss så er kcal og næringsinnhold ikke viktig i det hele tatt. Jeg mener de som på død og liv må ha "magre" og/eller "sunne" alternativ når de skal kose seg,- gjerne for og spare kcal, koser seg for ofte, og bør heller se på sine daglige matvaner. Altså,- om "Kosen" er et så stort problem og et så viktig element i hverdagen at den kan ødelegge en sunn livsstil om den ikke blir "sunn nok".... Da er det noe som skurrer i mitt hode. Anonymous poster hash: 9a72f...4e9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #17 Skrevet 9. mars 2015 Kveldskos og kveldskos. Jeg spiser kanskje 3 måltider om dagen så på kvelden så spiser jeg noe.Det kan være brødskive, kjeks, frukt, supper, sjokolade, chips, ja det jeg har lyst på.. I kveld koser jeg meg druer, et glass vann og kanskje en tekopp om litt... Anonymous poster hash: bb3d7...559
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #18 Skrevet 9. mars 2015 Skal drikke opp resten av hvitvinen til kjæresten, haha. Kanskje litt smågodt? 😋 Anonymous poster hash: aaa39...e09
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #19 Skrevet 9. mars 2015 Idag blir det et godt stykke kraftig sjokoladekake som er igjen etter bursdagsfeiring i går. Tror jeg skal ta den frem mens jeg ser på The Biggest Loser Anonymous poster hash: 95c72...b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå