Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Med nr 1 var jeg veldig lite engstelig, tenkte "kroppen er skapt for å føde" osv. Men med nr 2 er jeg mer engstelig, redd for å revne osv, er det normalt? Hvordan var fødsel nr 2 ift hva du forventet? Anonymous poster hash: 1c453...b24
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Selvsagt, nå vet man jo hvor jævla vondt det faktisk er.... Hilsen ei som gikk i terapi hele andre svangerskapet for å tore å føde igjen. Anonymous poster hash: 01b1a...339
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Selvsagt, nå vet man jo hvor jævla vondt det faktisk er.... Hilsen ei som gikk i terapi hele andre svangerskapet for å tore å føde igjen. Anonymous poster hash: 01b1a...339 Jeg synes ikke det var så vondt som jeg forventer, har opplevd mye verre ifb med sykdom, men vet ikke hva som skremmer meg!! Kanskje at det er så langvarig? (Første fødsel var 16 timer) Anonymous poster hash: 1c453...b24
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Jeg kjenner at jeg får mer og mer angst for setefødsel nå på nr 2. Eller problemer med navlestrengen rundt halsen og sånt. Første fødsel gikk egentlig helt fint, men de rundt meg har opplevd så mye rart med sine fødsler. Anonymous poster hash: 81011...617
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Før første fødsel hadde jeg null forventninger og fikk en vond opplevelse. Gruet meg skikkelig til fødsel nummer to, tok hele 8 år før nummer to kom. Fikk en fantastisk fødselsopplevelse og gleder meg nå til fødsel nummer tre! Anonymous poster hash: e3ce9...611
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Jeg hadde en jævlig førstefødsel. Gikk til samtaler på sykehuset i sv.skapet med nr 2. Fødsel nr 2 ble en drømmefødsel! Satser på at det går like greit denne gangen som med nr 2 Anonymous poster hash: 1409a...c78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå