Gå til innhold

Bursdagsfeiring på en fredag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å feire bursdagen til sønnen min på kveldstid etter bhagen på en fredag (kl. 17-19). Jeg er litt redd for at fredag er en dum dag å feire på og frykter at ingen kommer. 

 

Hva synes dere, er fredag en god dag å dra i bursdag på? 



Anonymous poster hash: 4c2a8...6b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det for skolebarn som holder ut lenger men da fra kl 18.

Jeg er hjemme fra jobb kl 17 hver dag så hadde ikke rukket å levere i en bursdag kl 17 på en hverdag.

 

Anonymous poster hash: ef0c2...7ee

Skrevet

Vi er en del på farten i helgene, så for vår del hadde det vært en dum dag om det var en helg vi skulle på tur. Vil gjerne avgårde så tidlig så mulig på fredag for å få mest mulig ut av helga.

 

Anonymous poster hash: ea6d5...0c7

Skrevet

Takk for svar. :) Tidsrommet er jeg ikke så redd for, da alle bursdager vi har vært i så langt har hatt akkurat samme tid. 

 

HI



Anonymous poster hash: 4c2a8...6b6
Skrevet

Helt greit synes jeg.

 

De som skal reise bort i helga ville jo ikke kommet om det var på lørdag eller søndag heller.

 

Synes det er helt greit å gjøre unna helgens barneselskap fredag kveld og ha lørdagen "fri"

 

Vi inviterte 12 barnehagebarn i bursdag fredag for to uker siden. 2 stykker skulle reise bort og meldte avbud, resten kom

 

Anonymous poster hash: 226ec...dcc

Skrevet

Helt supert tidspunkt.

 

Anonymous poster hash: 17279...82c

Skrevet

Her er det vanlig å ha bursdag i ukedagene, ikke helg. Så fredag er supert!



Anonymous poster hash: fb7e1...e38
Skrevet

Takk for svar, da satser jeg på fredag som planlagt. :D



Anonymous poster hash: 4c2a8...6b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...