Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Et område med hard hud under foten. Det er rødt, virker betent og ser en hvit "tropp". Hun har ikke vondt der men det er hovent der, og som sagt rødt. Hvordan går jeg frem nå? Aldri hatt det selv så har null peiling. Hun har jo flere par vintersko- alt fra vikingsko til penere støvletter så hun bytter ofte og burde ikke ha feil trykk på foten noe sted😳 Anonymous poster hash: 8baa3...9e4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Fotvorte. Frys den Anonymous poster hash: e2691...a89
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Fotvorte. Frys den Anonymous poster hash: e2691...a89 Hvordan vet du at det er fotvorte? Og hva er forskjellen? Og hva vil det si å fryse den? Anonymous poster hash: 8baa3...9e4
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Hvis hun ikke har vondt der er det neppe en liktorn. Det gjør kjempevondt når man klemmer på den, som en nål inn i foten. Kanskje forvorte ja? Anonymous poster hash: d26d1...0a0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har hatt fotvorter og mine var ikke vonde. Husker ikke hva som ble gjort første gangen men andre gangen så hadde jeg foten i vannbad (varmt vann og grønnsåpe) og hadde sånn middel på som etset den bort, gjorde det en gang i uken. Men den var ganske dyp så jeg dro til en fotterapeut som skrapte på den så den ble borte, gikk til henne flere ganger og betalte kun 50kr per gang. Gikk på videregående. Den siste gangen så prøvde jeg å fryse den men uten hell så jeg kjøpte sånn etsemiddel igjen og hadfe vannbad igjen. Man skraper delv bort etter vannbada og har middelet på rett etterpå. Den var ikke dyp så det gikk bra. Jeg vile først prøvd å fryse den men går det ikke så prøv sånn vortemiddel som etser og vannbad. Anonymous poster hash: d2d50...efc
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #6 Skrevet 9. mars 2015 Ikke bruk grønnsåpe, grønnsåpe har ikke noe på huden å gjøre da det er helt feil PH. Dra til fotterapeut. (Må ikke forveksles med fotpleier) finn ut hva det er og hvordan det skal behandles. Anonymous poster hash: 89968...1c8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2015 #7 Skrevet 9. mars 2015 Ikke bruk grønnsåpe, grønnsåpe har ikke noe på huden å gjøre da det er helt feil PH. Dra til fotterapeut. (Må ikke forveksles med fotpleier) finn ut hva det er og hvordan det skal behandles. Anonymous poster hash: 89968...1c8 Var sånn grønnsåpe som man kjøper på apoteket og fotterapeuten anbefalte det. Å fryse er forresten et middel man kjøper på apoteket, spør de. Men du kan også prøve en fotterapeut, h*n kan jo vurdere hva det er. Anonymous poster hash: d2d50...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå