Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Ser stadig bloggere som ser seg selv som unge mødre når de er 23, 24 og 25 år.er ikke ungt det? Anonymous poster hash: d955e...540
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Enig. 20 og yngre er ung mor i mine øyne. Anonymous poster hash: 77a2a...2ae
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Når slutter man å være ung mor da? Jeg var 21 år da jeg fikk min eldste, så jeg var ikke av de yngste, men jeg vet også at veldig mange anså meg som en ung mor. Nå er jeg 34 år og har en 13-åring. Er jeg ung mor fortsatt? Jeg er jo ikke ung lenger sånn sett, men var jo det da eldste ble født. Anonymous poster hash: facb4...2f8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Er så lykkelig for at dere sier det er 25 og skal ha 3. Og folk kan ikke skjønne hvordan en som er sååå ung kan ha 3 barn. Har måtte avkrefte flere ganger at jeg ikke hører til en religion som forbyr prevensjon. Anonymous poster hash: 152df...853
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Når slutter man å være ung mor da? Jeg var 21 år da jeg fikk min eldste, så jeg var ikke av de yngste, men jeg vet også at veldig mange anså meg som en ung mor. Nå er jeg 34 år og har en 13-åring. Er jeg ung mor fortsatt? Jeg er jo ikke ung lenger sånn sett, men var jo det da eldste ble født. Anonymous poster hash: facb4...2f8 Du er mor, men når man er 34 år er man ikke ung lengre. Du ble mor da du var ung. Nå er du er mor i midten av 30-årene. Anonymous poster hash: 52c9b...06a
Gjest Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Jeg føler meg også som en "ung mor" som har en 21 åring som andre tror er broren min, men 3 åringen holder meg ung. Men sann generelt så synes jeg at unge mødre, er fra 19 år og yngre.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Jeg synes fra 25 og ned er unge mødre. Hjernen er ikke fullt utviklet før ved 25 år og før den tid er dermed ikke evnen til konsekvenstenking helt på plass. Hilsen en som skylder et ekteskap og to barn på uutviklet frontal pannelapp 😆 Anonymous poster hash: 8be41...ced
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Jeg føler meg også som en "ung mor" som har en 21 åring som andre tror er broren min, men 3 åringen holder meg ung. Men sann generelt så synes jeg at unge mødre, er fra 19 år og yngre. Det var akkurat det jeg også tenkte. På f.eks. foreldremøter er jeg som oftest den yngste mammaen selv om jeg ikke er ung lenger i den forstand. Det er flere som tror at eldstemann er lillebroren min Anonymous poster hash: facb4...2f8
Gjest Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Jeg føler meg også som en "ung mor" som har en 21 åring som andre tror er broren min, men 3 åringen holder meg ung. Men sann generelt så synes jeg at unge mødre, er fra 19 år og yngre. Det var akkurat det jeg også tenkte. På f.eks. foreldremøter er jeg som oftest den yngste mammaen selv om jeg ikke er ung lenger i den forstand. Det er flere som tror at eldstemann er lillebroren min Anonymous poster hash: facb4...2f8 Hehe da holder vi oss smekre da vettu
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Jeg tenker fra 19 år og nedover. Jeg fikk selv eldstemann da jeg var 19. Selv om jeg nå er 31 så føler jeg i enkelte situasjoner at jeg fremdeles er ung mor. F.eks på foreldremøter o.l. De fleste foreldrene er mellom 45 og 55. Anonymous poster hash: bfabe...95d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå