Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Bare gå ut døra, kjøpe et lass med godteri. Ta inn på hotell, trykke i meg sjokolade, ta en lang varm dusj, og så: Sove! 8 timer i strekk! 10 timer! Kanskje 12! Hvile, hvile og våkne uthvilt. Hilsen sliten snart tobarnsmor. Anonymous poster hash: 17ec8...e6d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 He he. Hilse mannen. Det er 8. mars. Han tar barna. Du sover og han tar barna i likestillingens navn. Anonymous poster hash: e454f...0d3
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Hvorfor gjør du ikke det da? Jeg gjør nesten det samme- iallefall etter at minste passerte halvannet- hvert år drar jeg sammen med damene på jobb på jentetur en langhelg, og da bruker jeg tiden til å sooove og å slappe av og gjøre bare ting jeg har lyst til. I tillegg har jeg ei jente på 6 år som sover hele natten og sover til passelig tid på morgenen og greier seg selv ganske greit- så innimellom tar jeg med meg henne på jentetur der vi drar på kino eller teater, spiser ute og overnatter på hotell. Selv om hun er med, så får jeg sove en god natts søvn og gjort en hel del ting jeg ellers ikke får gjort med minsten i beina. Og så slår jeg to fluer i ett smekk, jeg får også mye kvalitetstid med eldstemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå