Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Vet at det er veldig store forskjeller her og ulike problemområder. Men min datter er litt treg i alt. Motorikken har kommet seg veldig da. Men når ble deres barn bleiefri på dagen? Hun er 3.5 år og har fortsatt mange uhell når vi prøver å slutte med bleien. Hun syns det er stas og gå på do. Men sier i fra at hun må på do kanskje 2 av 10 ganger. Så syns det er skikkelig vanskelig å vite om hun er klar eller ikke. Anonymous poster hash: 8d067...28f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Generelle lærevansker på ei tulle på 3 år?! Hva med å vente til hun faktisk skal lære faglige ting før du bekymrer deg? Det må være noen som ligger nederst og noen som ligger øverst i alle kurver. Såfremt hun kommuniserer på et eller annet vis, utvikler seg og funker så trenger du ikke å bekymre deg! Bleiefri blir hUn,så lenge hun kan bruke doen før skolestart er det meste gjort! Anonymous poster hash: ef12f...072
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Generelle lærevansker på ei tulle på 3 år?! Hva med å vente til hun faktisk skal lære faglige ting før du bekymrer deg? Det må være noen som ligger nederst og noen som ligger øverst i alle kurver. Såfremt hun kommuniserer på et eller annet vis, utvikler seg og funker så trenger du ikke å bekymre deg! Bleiefri blir hUn,så lenge hun kan bruke doen før skolestart er det meste gjort! Anonymous poster hash: ef12f...072 Ja, er ganske enig med deg. Men det er ikke ppt, og derfor er hun henvist til habiliteringstjenesten. Og har blitt forespeilet dette som Evt "diagnose". Hun er litt bakpå med alt, derfor er jeg redd for at jeg pusher på for tidlig, men hun syns jo det er stas å gå på do. Og blir veldig stolt når hun husker å si ifra. Anonymous poster hash: 8d067...28f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Har aldri hørt den diagnosen bli brukt på barn under skolealder. Anonymous poster hash: 00c4d...4c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå