Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 http://altformamma.no/artikler/141/article/item Og sjansen for å krasje med bil e vel mykje høgere😊 Anonymous poster hash: f1fa7...268
Luksusdyret Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Jada, men hva er vitsen med å ta risikoen? Man MÅ kjøre bil, mens man MÅ IKKE spise salami, det finnes masse annet pålegg man kan bruke, som ikke gir risikoen. Man overlever da bra uten salami, brie, alkohol og røyk/snus i 9 måneder!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Det er jo ikke et argument. Selv om sjansen er liten, så er den til stede. Venninnen min er døv fordi moren fikk toksoplasmose i svangerskapet. Jeg tar ikke den sjansen. Anonymous poster hash: 20de3...c70
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 He he hysteriske damer, det er det jeg sier..... det er jo trygt... Anonymous poster hash: f1fa7...268
Luksusdyret Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 He he hysteriske damer, det er det jeg sier..... det er jo trygt... Anonymous poster hash: f1fa7...268 Det er det produsenten sier, selvfølgelig. De er jo opptatt av å selge mest mulig. Produsenten av vaksinen Pandemrix sa også at vaksinen var helt trygg og hadde ingen skumle bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Men det er vel seriøst ikke gravide damer som får bedriften dems til å gå rundt.... Anonymous poster hash: f1fa7...268
Luksusdyret Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Men det er vel seriøst ikke gravide damer som får bedriften dems til å gå rundt.... Anonymous poster hash: f1fa7...268 Selvfølgelig ikke, men: 1. Hvis de innrømmer at det kan være en risiko, så er det kanskje andre som er redd for toxoplasma og listeria (som ikke er gravide) som vil kutte ut produktene deres. 2. Hvis de sier at det er trygt, vil flere gravide kjøper produktene deres - ergo mer fortjeneste.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Er ikke nortura tatt flere ganger pga bakterier og dårlig hygiene? Anonymous poster hash: 3322e...8fd
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Jada, men hva er vitsen med å ta risikoen? Man MÅ kjøre bil, mens man MÅ IKKE spise salami, det finnes masse annet pålegg man kan bruke, som ikke gir risikoen. Man overlever da bra uten salami, brie, alkohol og røyk/snus i 9 måneder!Man MÅ ikke kjøre bil, nei. Man kan ta buss og tog. Anonymous poster hash: 39741...288
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Er ikke nortura tatt flere ganger pga bakterier og dårlig hygiene? Anonymous poster hash: 3322e...8fd Ikke minst dyremishandlng? Anonymous poster hash: 39741...288
sug lut Skrevet 8. mars 2015 #11 Skrevet 8. mars 2015 Alle med hodet skrudd på forholder seg til de anbefalingene som gis. De andre bør jo strengt tatt ikke videreføre genene sine uansett.
Luksusdyret Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 Jada, men hva er vitsen med å ta risikoen? Man MÅ kjøre bil, mens man MÅ IKKE spise salami, det finnes masse annet pålegg man kan bruke, som ikke gir risikoen. Man overlever da bra uten salami, brie, alkohol og røyk/snus i 9 måneder!Man MÅ ikke kjøre bil, nei. Man kan ta buss og tog. Anonymous poster hash: 39741...288 Her jeg bor så MÅ man kjøre bil. Hvis man ikke har lyst til å bruke 2,5 time til jobb/butikk/barnehage hver veg. Du vet, ikke alle bor i Oslo, lille venn. Forresten, buss og tog kan også kræsje.
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 8. mars 2015 #13 Skrevet 8. mars 2015 Har ikke trua på det for fem flate øre. Holder meg nok unna dette...
sug lut Skrevet 8. mars 2015 #14 Skrevet 8. mars 2015 Det er jo ikke et argument. Selv om sjansen er liten, så er den til stede. Venninnen min er døv fordi moren fikk toksoplasmose i svangerskapet. Jeg tar ikke den sjansen. Anonymous poster hash: 20de3...c70 Og jeg hadde hatt et barn til om jeg ikke hadde blitt smittet med toxoplasmose rett før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #15 Skrevet 8. mars 2015 Det er da ikke mange år siden de måtte trekke et parti morrpølse fra butikkene, var ikke det pga toksoplasmose? Folk får gjøre som de vil, men skulle jeg få et barn med en eller annen skade så skal jeg vite med 100% sikkerhet at det ikke er min skyld, så jeg følger rådene fra helsemyndighetene (og ikke rådene til produsenten som vel må sies er litt inhabil) Anonymous poster hash: 54b79...3af
*Miss Marple* Skrevet 8. mars 2015 #16 Skrevet 8. mars 2015 Det er da ikke mange år siden de måtte trekke et parti morrpølse fra butikkene, var ikke det pga toksoplasmose? Folk får gjøre som de vil, men skulle jeg få et barn med en eller annen skade så skal jeg vite med 100% sikkerhet at det ikke er min skyld, så jeg følger rådene fra helsemyndighetene (og ikke rådene til produsenten som vel må sies er litt inhabil) Anonymous poster hash: 54b79...3af Akkurat den tanken reddet min forstand da jeg mistet babyen min! Jeg VISSTE at jeg hadde gjort alt riktig, ingen alkohol, ingen rusmidler, ingen ost eller spekemat. Tok forlat og vitaminer. Så selv om legene forsikret om at det ikke hadde gjort noen forskjell hva jeg hadde gjort i svangerskapet, var det godt for sjelefreden å vite at jeg hadde fulgt alle anbefalinger. Det koster så utrolig lite å gi avkall på de få tingene noen få måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå