Gå til innhold

Vært i Budapest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 6 voksne menn/damer som skal på en 3 dagers tur til Budapest. Noen som har vært der, og kan gi oss noen anbefalinger på hva vi bør få med oss?

Anonymous poster hash: a92f1...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst, ungarere er ikke spesielt serviceinnstilte og ikke glad i å snakke engelsk. Så der er utgangspunktet. Og det er ekstremt nasjonalistiske.

Det er flere offentlige bad i Budapest, som er verdt et besøk. Mye flott arkitektur, men slitt og skittent.

Det er desverre ikke en by jeg vil reise tilbake til, pga folkene der, så jeg har ikke så mye mer å komme med.

Anonymous poster hash: 84017...a5f

Skrevet

Oj, her har vi forskjellige opplevelser gitt. Jeg var iBudapest i sommer og forelsket meg helt i byen. Kjempefin arkitektur og rent og pent. Nydelig mat og fint hotell. Alle snakket godt engelsk.

Jeg anbefaler Budapest.no. Alt vi booket gjennom de var supert og presist. Ellers brukte vi "hop on, Hop off" bussene til å komme oss rundt i byen og samtidig få sett mye. Vi prøvde ikke spa for det var så mye annet vi ville prioritere og vi hadde bare en langhelg på oss.

Anonymous poster hash: fec8c...56a

Skrevet

Likte oss der. Mye å se, og vi var på spa og termalsk bad. Ellers er det flere gode spisesteder, og vi fikk Shoppet også. Hadet det br vi!

Anonymous poster hash: afa08...f3e

Skrevet

Fantastisk by! Minte meg om Paris. Rimelig og god mat, masse shoppingmuligheter. West End er et kjøpesenter med bl.a VIP-kino. Anbefales:) Ellers er guidet tur å anbefale, og en tur i Zoo.

Anonymous poster hash: a72d1...e33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...