Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Dersom mitt barn blir plaget/mobbet, har jeg da krav på å få vite om det? Ikke av hvem med navn, selvsagt, men at det skjer? Jeg har en mistanke, men gutten min vrir seg unna når jeg spør. Jeg antar jo at barnehagen prøver å gjøre noe med en evt slik situasjon, men jeg som mor vil også vite det. Anonymous poster hash: 79835...5e3
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Dersom mitt barn blir plaget/mobbet, har jeg da krav på å få vite om det? Ikke av hvem med navn, selvsagt, men at det skjer? Jeg har en mistanke, men gutten min vrir seg unna når jeg spør. Jeg antar jo at barnehagen prøver å gjøre noe med en evt slik situasjon, men jeg som mor vil også vite det. Anonymous poster hash: 79835...5e3 Ikke alle mobbesituasjoner blir oppfattet av voksne. Jeg ville tatt en prat med de ansatte i bhg og fortalt situasjonen. Hvis de ikke har sett noe spesielt, så ville jeg spurt de om å holde et ekstra øye på gutten din. Mobbing skal bli slått hardt ned på, uansett hvilke "regler" de har i bhg. Anonymous poster hash: 6971b...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå