Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Vi skulle ha stek til middag med kålrabistappe, potet, løksaus og grønnsaker. Men så har vi altså klart å kjøpe spekeskinke. Hehe. Skal ha gjester så må få dette til å funke. Vi har asparges, brokkoli,blomkål, løk, egg, karbonader, kålrabi og potet. Tips til en ny retning middagen kan ta? 😊 Anonymous poster hash: 1f5ee...c10
Hjertefru Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Et lite koldtbord? Spekemat og eggerøre? Asparges er perfekt til! Lage potetsalat og varme karbonader m løk.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Spekeskinke, eggerøre, potetsalat, stekte karbonader, brokkoli og blomkålsalat, og hva annet dere nå kan gjøre om til et koldtbord. Anonymous poster hash: 80d09...1c7
Magehus Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Nam! Spekeskinke 😄 Har du flatbrød? Loff? Lag eggerøre, blomkål, lun potetsalat, katbonader osv. Koldtbord er det beste jeg vet! Jeg kan komme, hvis ikke gjestene er happy med søndagsmiddagen 👍
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Vi skulle ha stek til middag med kålrabistappe, potet, løksaus og grønnsaker. Men så har vi altså klart å kjøpe spekeskinke. Hehe. Skal ha gjester så må få dette til å funke. Vi har asparges, brokkoli,blomkål, løk, egg, karbonader, kålrabi og potet. Tips til en ny retning middagen kan ta? Anonymous poster hash: 1f5ee...c10 Har du kjøpt pæreskinke eller spekeskinke? Anonymous poster hash: 229b8...7af
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Jeg foreslår å lage potetstuing i tillegg til andre ting som er foreslått her. Du har fått mange gode forslag. Potetstuing og spekemat er kjempegodt. Anonymous poster hash: 1d5fd...505
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Tapas ? Anonymous poster hash: 82d38...692
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Vi skulle ha stek til middag med kålrabistappe, potet, løksaus og grønnsaker. Men så har vi altså klart å kjøpe spekeskinke. Hehe. Skal ha gjester så må få dette til å funke. Vi har asparges, brokkoli,blomkål, løk, egg, karbonader, kålrabi og potet. Tips til en ny retning middagen kan ta? Anonymous poster hash: 1f5ee...c10 Har du kjøpt pæreskinke eller spekeskinke? Anonymous poster hash: 229b8...7af Beklager ble autocorrect. Har kjøpt PÆREskinke. Anonymous poster hash: 1f5ee...c10
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Har ikke flatbrød eller loff. Men kan bake loff 😊 Anonymous poster hash: 1f5ee...c10
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Men kan pæreskinke brukes på disse oppskriftene. Ser dere går ut fra det som står i innlegget der det ble rettet til spekeskinke.? Anonymous poster hash: 1f5ee...c10
snille-nille Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 Det er jo det samme bare at de har fjernet beinet i pæreskinken
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #13 Skrevet 8. mars 2015 Pæreskinke er spekeskinke uten ben... Anonymous poster hash: 51fde...233
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #14 Skrevet 8. mars 2015 Jo det var det jeg mente jeg også. Men ble så usikker når hun spurte meg om det var pære eller spekeskinke. Hehe Anonymous poster hash: 1f5ee...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå