Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Hvordan det hele ender?? Jeg har bare kommet meg til midt i sesong fire, og jeg kjenner jeg rett og slett blir stresset av hele serien. Samtidig er det så spennende! Anonymous poster hash: 545b2...127
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Da må du advare om spoiler i overskrifta di. Om du gjør det skal jeg fortelle deg hvordan det ender Anonymous poster hash: a42be...026
Nullstress;) Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 (endret) Da må du advare om spoiler i overskrifta di. Om du gjør det skal jeg fortelle deg hvordan det ender Anonymous poster hash: a42be...026 Hvordan gjør jeg det da???? Du kan sende det til meg på melding Endret 8. mars 2015 av 2trollunger;)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Da må du advare om spoiler i overskrifta di. Om du gjør det skal jeg fortelle deg hvordan det ender Anonymous poster hash: a42be...026 Hvordan gjør jeg det da???? Du kan sende det til meg på melding Ja, det kan jeg, men er du hundre prosent sikker på at du vil vite slutten? På hele greia liksom? Anonymous poster hash: a42be...026
Nullstress;) Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Da må du advare om spoiler i overskrifta di. Om du gjør det skal jeg fortelle deg hvordan det ender Anonymous poster hash: a42be...026 Hvordan gjør jeg det da???? Du kan sende det til meg på melding Ja, det kan jeg, men er du hundre prosent sikker på at du vil vite slutten? På hele greia liksom? Anonymous poster hash: a42be...026 Ja, komme rikke til orke å se hele serien, og er såååå nyskjerrig på hva som skjer. Er slik jeg. Vil gjerne vite skutten på alle filmer jeg ser, før jeg ser de
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Da må du advare om spoiler i overskrifta di. Om du gjør det skal jeg fortelle deg hvordan det ender Anonymous poster hash: a42be...026 Hvordan gjør jeg det da???? Du kan sende det til meg på melding Ja, det kan jeg, men er du hundre prosent sikker på at du vil vite slutten? På hele greia liksom? Anonymous poster hash: a42be...026 Ja, komme rikke til orke å se hele serien, og er såååå nyskjerrig på hva som skjer. Er slik jeg. Vil gjerne vite skutten på alle filmer jeg ser, før jeg ser de Sender deg en mld Anonymous poster hash: a42be...026
Nullstress;) Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Da må du advare om spoiler i overskrifta di. Om du gjør det skal jeg fortelle deg hvordan det ender Anonymous poster hash: a42be...026 Hvordan gjør jeg det da???? Du kan sende det til meg på melding Ja, det kan jeg, men er du hundre prosent sikker på at du vil vite slutten? På hele greia liksom? Anonymous poster hash: a42be...026 Ja, komme rikke til orke å se hele serien, og er såååå nyskjerrig på hva som skjer. Er slik jeg. Vil gjerne vite skutten på alle filmer jeg ser, før jeg ser de Sender deg en mld Anonymous poster hash: a42be...026 Suuupert :)
Mumua Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Da må du advare om spoiler i overskrifta di. Om du gjør det skal jeg fortelle deg hvordan det ender Anonymous poster hash: a42be...026 Hvordan gjør jeg det da???? Du kan sende det til meg på melding Ja, det kan jeg, men er du hundre prosent sikker på at du vil vite slutten? På hele greia liksom? Anonymous poster hash: a42be...026 Ja, komme rikke til orke å se hele serien, og er såååå nyskjerrig på hva som skjer. Er slik jeg. Vil gjerne vite skutten på alle filmer jeg ser, før jeg ser deSender deg en mld Anonymous poster hash: a42be...026 Suuupert :) har sendt nå
Mumua Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Send til meg også da Hvor langt har du kommet da? eller vil du bare vite hvordan det ender?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. mars 2015 #11 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har sett sesong tom sesong 6, så jeg har bare den siste igjen😊 har ikke tålmodighet til å vente på den uten å vite hvordan det går😁
Mumua Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har sett sesong tom sesong 6, så jeg har bare den siste igjen har ikke tålmodighet til å vente på den uten å vite hvordan det går ok, sender deg en mld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå